اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301087868825585
در دسترس نیست

با هدف سهولت دسترسی علاقه‌مندان ورزش به انواع برنامه‌‌های بدنسازی انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت بدنسازی ایکس پرو برای علاقه‌مندان تناسب اندام

کد: 140301087868825585

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به نیاز بسیاری از افراد که تمرینات منظم ورزشی دارند، وب سایت سایت بدنسازی ایکس پرو  از تاریخ 1403/01/01 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد. این وبسایت با هدف ترویج سبک زندگی سالم و ارتقائ سطح تناسب اندام بروزترین مطالب در مورد تناسب اندام و بدنسازی را ارائه می‌دهد

ارتقا و بهینه سازی سایت سایت بدنسازی ایکس پرو 
سایت بدنسازی ایکس پرو

امکان دریافت برنامه بدنسازی رایگان در سایت بدنسازی ایکس پرو فراهم شد. در هر رشته ورزشی فعالیت میکنین یا علاقه مند به شروع تمرینات بدنسازی هستین میتونین با سایت ایکس پرو سبک زندگی خودتون رو تغییر بدین

به گزارش روابط عمومی سایت بدنسازی ایکس پرو، وبسایت این شرکت فعال در حوزه تنناسب اندام و سبک زندگی سالم از تاریخ 1403/01/01 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس https://xpro.fitness/ در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های برنامه بدنسازی خانمها و برنامه بدنسازی برای چربی سوزی به فهرست وبسایت اضافه و امکلان گفتگوی آنلاین در اکثر زمانها به شکل رایگان برای مخاطبان میسر شده است.
امیر افکاری مدیرعامل سایت بدنسازی ایکس پرو با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و علاقه‌مندان ورزش بدنسازی و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: سهولت دسترسی علاقه‌مندان ورزش بدنسازی به برنامه‌ رایگان بدنسازی با ارائه برنامه‌های عضله سازی، چربی سوزی و برنامه‌های ورزشی قدرتی فراهم شده است. بدین ترتیب کاربران با مراجعه به سایت ایکس پرو و جستجوی برنامه می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

مربی خصوصی بدنسازی خدمت دیگری است که سایت ایکس پرو ارائه می‌دهد. اگر به هر دلیلی برنامه مورد نظر خود را در سایت نیافتید یا علاقه‌مند هستید به صورت اختصاصی تمرینات ورزشی را زیر نظر مربی خصوصی انجام دهید. برای دریافت برنامه خصوصی یا خدمات تمرینات شخصی می‌توانید با کارشناسان ایکس پرو ارتباط برقرار کنید.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های سایت آنلاین ایکس پرو برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال تعامل بیشتر با کاربران هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با عید نوروز 1403، برزورسانی شده است و در دسترسی علاقه مندن قرار دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت آنلاین بدنسازی و تناسب اندام ایکس پرو

سایت بدنسازی ایکس پرو با رویکرد ترویج تناسب اندام همراه با سبک زندگی سالم شروع به کار کرد و هدف آن افزایش دانش ورزشکاران این حوزه و آگاهی بخشی به ورزشکاران فعال در حوزه پرورش اندام می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | تازه‌های ورزش