اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302237915218474
در دسترس نیست

تجربه اقامت در هتل های اصفهان

کد: 140302237915218474

، (اخبار رسمی): سفر به اصفهان مسیر جدیدی را از یک مسافرت در پیش روی شما قرار می‌دهد. همه شما به‌خوبی می‌دانید که قرار است در نصف جهان حسابی شگفت‌زده شوید. ما پیش از آنکه بخواهید هتلی را برای اقامت در این شهر برای خود رزرو کنید می‌خواهیم قدری بیشتر از این سفر گردشگری با شما بگویم.

تجربه اقامت در هتل های اصفهان
تجربه اقامت در هتل های اصفهان
تجربه اقامت در هتل های اصفهان
تجربه اقامت در هتل های اصفهان
تجربه اقامت در هتل های اصفهان
تجربه اقامت در هتل های اصفهان

در اصفهان میدان نقش‌جهان زیباترین منطقه گردشگری شهر در کنار بازدید از مسجد شیخ لطف‌الله، مدرسه چهارباغ، پل خواجو، سی‌وسه‌پل، کاخ چهل‌ستون و عمارت هشت‌بهشت زیباترین باغ جهان برای دیدار شما چشم‌انتظاری می‌کند. ما از بین صدها بخش گردشگری در اصفهان تنها به‌اختصار بخشی از آن را با شما در میان گذاشتیم. چون قرار است پیش از بستن چمدان‌هایتان با شما از تجربه اقامت در هتل های اصفهان برای یک اقامت به‌یادماندنی با شما بگویم پس با ما همراه باشید.

از هتل عباسی اصفهان چقدر می‌دانید؟

اگر تاکنون به یک عمارت بسیار لوکس و درعین‌حال متمایز سری نزده‌اید. در تجربه اقامت در اصفهان به شما توصیه می‌کنیم حتماً با رزرو هتل عباسی اصفهان از این بنای تاریخی دیدن کنید. هتل عباسی در اصفهان، میدان انقلاب، خیابان گلدسته، چهارراه آمادگاه سمت چپ در خیابان سنگ‌فرش شده ای واقع‌شده است که در میانه راه خود خواه ناخواه توجهتان به این بنای تاریخی جلب می‌شود. این بنا همان مهمانسرای عباسی که توانسته است امروزه به شهرت جهانی برسد. در این هتل ۳ طبقه برای شما ۲۲۵ اتاق با معماری و دکوراسیون متمایزی در نظر گرفته‌شده است. تا علاوه بر تجربه اقامت و استراحت در این اتاق‌ها بتوانید عکس‌های بسیار هنری و سنتی خاصی را هم به تصویر بکشانید. برای شما با حضور در این هتل نمای از باغ و گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ به نمایش گذاشته می‌شود که تاکنون نمونه آن را مشاهده نکرده‌اید. برای شب‌نشینی‌های شما و دوستانتان هم برنامه‌های به خصوصی در این هتل برپاشده است. می‌توانید به بام این هتل بروید و با تماشای آسمان و ستاره‌ها غذای سنتی محبوب خود را در رستوران این هتل نوش جان کنید.

هتل کوثر با چشم‌اندازی رو به سی‌وسه‌پل

بدون شک یکی از انگیزه‌های مسافرت به اصفهان تماشای آرامش و زیبایی سی‌وسه‌پل است. چراکه هنوز بساط شب‌گردی در گوشه و کنار این پل به تصویر کشیده می شود. کافی است شما به اصفهان، بلوار ملت در مقابل این پل سری بزنید تا با اقامت در هتل کوثر بتوانید در کوتاه‌ترین مسیر به این مکان گردشگری تجربه سفر خود را خوشایندتر کنید. در ۷ طبقه ۲۲۵ اتاق با سبک و سیاق مخصوص و خدماتی متمایز برای پذیرایی از شما در اصفهان مهیا شده است. این هتل در زمینی به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در سال ۱۳۴۷ افتتاح و در سال ۱۳۸۳ موردبازسازی قرار گرفت است. در این هتل که یکی از برگزیده‌ترین هتل های اصفهان است شما در کنار استراحتی دل‌انگیز می‌توانید از منوی غذاهای سنتی، ایرانی و ایتالیایی غذای محبوب خود را سفارش دهید و در محوطه باغ این هتل نوش جان‌کنید. با حضور در مکان‌های تفریحی هتل کوثر نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن بدن‌سازی و باشگاه ورزشی آن هم می‌توانید تا ساعت‌ها حسابی خود را سرگرم کنید.

هتل پیروزی اصفهان برگزیده‌ترین هتل اصفهان

با حضور در هتل پیروزی ۴ ستاره اصفهان می‌توانید تجربه اقامت در یک هتل ۵ ستاره را با هزینه‌ای این بار کمتر داشته باشید. برای این اقامت به شما توصیه می‌کنیم به اصفهان، میدان امام حسین در ابتدای چهارباغ پایین سری بزنید. این هتل در ۵ طبقه با ۹۵ اتاق در سال ۵۴ فعالیت خود را آغاز کرد و سال ۹۶ بازسازی آن دنبال شده است. با حضور در هتل فوق که یکی از برگزیده‌ترین هتل های اصفهان است به‌سادگی می‌توانید به عمارت چهل‌ستون، باغ و عمارت هشت‌بهشت، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر در کوتاه‌ترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید. البته تا زاینده‌رود و پل تاریخی سی‌وسه‌پل هم فاصله چندانی با این اقامت نخواهید داشت. سابقه طولانی پرسنل این هتل اوقات خوشی را از این سفر و انتخاب برای شما فراهم خواهند کرد.

هتل عالی‌قاپو را به یاد بسپارید

بعید می‌دانیم که کسی به اصفهان سفرکرده باشد و نام هتل عالی‌قاپو را نشنیده باشد. این هتل در اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، انتهای خیابان کووالالامپور، خیابان چهارباغ عباسی در سمت راست خیابان واقع‌شده است. بنای که به‌صورت ۴ طبقه با ۱۰۶ اتاق آماده پذیرایی از شما عزیزان است. با حضور در این هتل ۴ ستاره چند امر مهم برای شما فراهم می‌شود. در قدم اول به خوش‌خدمتی پرسنل آن می‌توانیم اشاره داشته باشیم که حضور شما در اصفهان را متفاوت‌تر می‌کند. در قدم دوم باید بگویم که شما در بهترین موقعیت مکانی در اصفهان اقامت دارید چراکه به‌سادگی می‌توانید به سی‌وسه‌پل، پل خواجو و مجموعه میدان نقش‌جهان دسترسی داشته باشید. از همه مهم‌تر اینکه فضای روبروی هتل سنگ‌فرش شده است و هیچ خبری از صدای بوق ماشین و سر صدای خیابانی با حضور شما در این هتل زیبا و آرام نیست.

کلام آخر در مورد تجربه اقامت در اصفهان

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید شما با اقامت در هتل های زیبای اصفهان به‌راحتی می‌توانید خود را در نزدیک‌ترین موقعیت مکانی به سی‌وسه‌پل، پل خواجو و مجموعه میدان نقش‌جهان ببینید. به شکلی که حتی با یک پیاده‌روی کوتاه می‌توانید در آنجا حاضر شوید و به تفریح با دوستان خود بپردازید. اقامت در هتل های محبوب اصفهان نه‌تنها استراحت مطلوب، غذاهای خوشمزه محلی و گردشگری متفاوتی را برایتان فراهم می‌کند که سبب می‌شود عکس‌های متفاوتی را در طول این سفر به یادگار باقی بگذارید. برای رزرو اتاق می‌توانید به وب‌سایت علی بابا سری بزنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]