اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303057924421985
در دسترس نیست

قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو

کد: 140303057924421985

، (اخبار رسمی): شیراز یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران است و مسافران زیادی در روزهای مختلف سال به آن‌جا سفر می‌کنند. شیراز به شهر شعر و ادب شهرت دارد. فرهنگ، تاریخ و طبیعت در این شهر زیبا ادغام شده‌اند و با باغ‌های شگفت‌انگیز، جاذبه‌های تاریخی و فضای صمیمی مردمانش هر مسافری را به خود جذب می‌کند.

قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو
قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو
قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو
قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو
قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو
قیمت هتل در شیراز برای سفر سولو

نجمین روز اردیبهشت در ایران روز شیراز نام‌گذاری شده است تا این شهر جذاب و پیوند آن با طبیعت و تاریخ را قدر بدانیم. بسیاری شیراز را به‌عنوان خاطره‌انگیزترین شهری که در ایران سفر کرده‌اند انتخاب می‌کنند. اگر به شیراز سفر می‌‌کنید یا دوست دارید درباره قیمت هتل در شیراز اطلاعات بیشتری داشته باشید، ادامه این مقاله را دقیق بخوانید و درباره آن با دوستان و هم‌سفران خود صحبت کنید. برای این موضوع بهتر است ابتدا این مطلب را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

سفر به شیراز

شیراز را مرکز فرهنگ پارسی تلقی می‌کنند و با شعر، دانش و ادب پیوند خورده است. این شهر در دره‌ای حاصلخیز با آب‌و‌هوای مطبوع قرار دارد. شیراز یکی از شهرهای شاخص کل جهان اسلام بود و در اواخر اواسط تا اواخر قرن هجدهم پایتخت ایران در دوره زندیه شد. جایی که تعداد زیادی از جذاب‌ترین سازه‌های این دوران ساخته یا بازسازی شده است. شیراز امروز به شهر شاعران معروف است و آرامگاه حافظ و سعدی، دو زیارتگاه مهم ادبی ایران است. همراه با باغ‌های باشکوه، مساجد نفیس و پیچیدگی‌های باستانی، شیراز می‌تواند گزینه‌ای ایده‌ئال برای سفر رویایی بعدی شما باشد. همین حالا می‌توانید قیمت هتل در شیراز را بررسی کنید و سفری جذاب را برای خود بسازید. این مقاله را بخوانید تا برای سفر خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشید.

شهر باغ‌های زیبا و رزرو هتل شیراز

برای بسیاری از کسانی که به این شهر سفر کرده‌اند، نام شیراز بوی شکوفه‌های نارنج را در خود دارد. شهری که در دوره زندیه و کریم‌خان رونق گرفت، امروزه به‌عنوان پایتخت فرهنگ و ادب ایران شناخته می‌شود. فردوسی، حافظ، سعدی و بسیاری از شاعران دیگر درباره شیراز اشعار یا ابیاتی سروده‌اند. از‌آنجایی‌که شیراز به آرامگاه کوروش و تخت‌جمشید نزدیک است، بسیاری از دوست‌داران تاریخ و فرهنگ را به خود جذب می‌کند. عده‌ای چشیدن طعم اصیل کلم‌پلو شیرازی و فالوده را در فهرست دلایل سفر به شیراز قرار می‌دهند.

رزرو هتل شیراز

در صفحه هتل‌های شیراز سایت علی بابا انواع محل اقامت وجود دارد. از هتل‌های ‌پنج‌ستاره و لوکس شیراز با امکانات و خدمات بی‌نظیر گرفته تا هتل‌های دو و سه‌ستاره که برای سفرهای اقتصادی مناسب هستند. علاوه بر این، بوم‌گردی و اقامتگاه‌های سنتی، تجربه متفاوتی از اقامت در شیراز ایجاد می‌کند. بسیاری از این اقامتگاه‌ها، خانه‌های قدیمی و دنج هستند که برای پذیرایی از مسافران تغییر کاربری داده‌اند.

قیمت هتل در شیراز

هتل‌های شیراز با قیمت‌های مناسب برای رزرو در دسترس هستند تا بتوانید سفری مقرون‌به‌صرفه به شیراز داشته باشید. در اکثر روزهای سال، تخفیف‌های خوبی بر قیمت هتل‌های شیراز اعمال می‌شود و با چند کلیک ساده، فرایند رزرو انجام می‌شود. با استفاده از فیلتر قیمت می‌توانید بودجه اقامتی را مشخص کنید و در زمان کمتری هتل موردنظر خود را بیابید. تاریخ و فصل سفر بر قیمت هتل‌های شیراز تاثیر می‌گذارد؛ بنابراین اگر سفر شما قطعی است، حداقل یک تا دو ماه قبل از سفر، رزرو هتل را انجام دهید.

لیست بهترین هتل های شیراز

یکی از مواردی که به شما کمک می‌کند راحت‌تر هتل‌های خوب شیراز را پیدا کنید، نظرات و امتیازات مسافران ایرانی است. وقتی به صفحه هر هتل در سایت علی بابا بروید، امتیاز هتل از پنج امتیاز و نظرات کاربران را می‌بینید. این موارد به شما در تصمیم‌گیری بهتر در مورد انتخاب و رزرو هتل در شیراز کمک می‌کند. هتل زندیه، اقامتگاه سنتی ایرانمهر، هتل بزرگ شیراز و اقامتگاه بوم‌گردی ترنجستان از‌جمله هتل‌های مورد‌علاقه مسافران ایرانی هستند.

رزرو هتل در شیراز؛ کدام منطقه را انتخاب کنیم؟

برای رزرو هتل در شیراز، بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که می‌خواهید به کدام جاذبه این شهر نزدیک باشید. برای مثال اگر برای دیدن تخت‌جمشید و پاسارگاد به شیراز سفر می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که تخت‌جمشید حدود 60 کیلومتر و پاسارگاد حدود 100 کیلومتر با شهر فاصله دارد. بنابراین اگر قصد دیدن دیگر جاذبه‌های شهر را ندارید، بهتر است هتل‌های نزدیک مرودشت را انتخاب کنید تا دسترسی بهتری به این مجموعه‌های تاریخی داشته باشید. اما اگر می‌خواهید جاذبه‌های تاریخی شهر شیراز را ببینید، برای رزرو هتل در شیراز، هتل‌هایی را انتخاب کنید که در بافت تاریخی شهر قرار دارند. این هتل‌ها دسترسی خوبی به جاذبه‌هایی مانند ارگ کریم‌خان و مجموعه وکیل دارند. همچنین جاذبه‌های دیگری مانند مسجد نصیرالملک و نارنجستان قوام نیز از این جاذبه‌ها دور نیستند و اگر به پیاده‌روی علاقه دارید می‌توانید با 20 دقیقه پیاده‌روی همه این جاذبه‌ها را ببینید. به این ترتیب، برای رفتن به هر یک از این جاذبه‌ ها نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

قیمت هتل در شیراز چقدر است؟

همان‌طور که گفتیم شیراز شهری توریست‌پذیر است. ازاین‌رو در این شهر هتل‌ها و آپارتمان‌هایی با قیمت‌های متنوع ساخته شده است تا مسافران با هر سلیقه‌ای بتوانند متناسب با نیاز و بودجه خود هتل رزرو کنند. شما می‌توانید با‌توجه‌به سلیقه و بودجه خود هتل‌های شیراز را رزرو کنید. اگر از آن دسته مسافرانی هستید که اقامت در هتل‌های مجلل را ترجیح می‌دهید، گزینه‌های بسیار خوبی در شیراز خواهید داشت. به‌طور‌کلی بسته به فصل سفر و امکانات و خدماتی که نیاز دارید می‌توانید از حدود 400 هزار تومان تا دو میلیون تومان برای رزرو هتل‌های شیراز هزینه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]