اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140303077926022338
در دسترس نیست

یونیتهای پیش ساخته

یونیت پیش ساخته انتخابی هوشمندانه برای خانه های مدرن

کد: 140303077926022338

، نجف آباد , (اخبار رسمی): زمانی که ساخت یک فضا شروع می شود؛ دو دغدغه اصلی که ذهن را درگیر می کند زمان اتمام کار و هزینه تمام شده آن است. اگر دوست دارید تا حد زیادی در زمان و هزینه ساخت کابینتهای شما صرفه جویی شود با من همراه باشید. این محتوا برای کسانی است که زمینه " بساز و بفروش" فعالیت می کنند. یک پیشنهاد ویژه است.

یونیت پیش ساخته انتخابی هوشمندانه برای خانه های مدرن
یونیت پیش ساخته انتخابی هوشمندانه برای خانه های مدرن

استفاده از یونیتهای آماده یک راه حل عالی برای پشت سرگذاشتن چالشهای ساخت کابینت است. به عنوان یک پیشنهاد اکازیون به آن فکر کنید.

زمانی که ساخت یا بازسازی یک فضا شروع می شود؛ دو دغدغه اصلی که ذهن مسئول آن را درگیر می کند زمان اتمام کار و هزینه تمام شده آن است. اگر دوست دارید تا حد زیادی در زمان و هزینه ساخت کابینتهای آشپزخانه شما صرفه جویی شود در این محتوا با من همراه باشید. این محتوا برای کسانی است که زمینه " بساز و بفروش" فعالیت می کنند. یک پیشنهاد ویژه است.
اگر شما بساز و بفروش نیستید اما قصد ساخت منزل یا بازسازی کابینتهای آشپزخانه خود را دارید این مطلب برای شما هم مفید است.
در ابتدا بیایید روال ساخت کابینت را با هم مرور کنیم.
هرشخص که قصد ساخت کابینت را داشته باشد با یک کابینت کار یا شخص فعال در حوزه دکوراسیون قرارداد می بندد تا مسئولیت ساخت را به عهده بگیرد. کابینت کار در ابتدا ابعاد آشپزخانه را به طور دقیق اندازه گیری می کند. سپس  اگر نیاز باشدکار طراحی کابینت های آشپزخانه انجام میشود. ورق های مورد نیاز آن تامین، و کار ساخت آغاز می گردد. اما چالش های زیادی در این راه وجود دارد. اگر کابینت کار و طراح را انسان بسیار خوش قولی تصور کنیم. نوسانات قیمت ورق و تامین آن، تامین یرایق آلات و تجهیزات نیز خود یک چالش بزرگ است. راه حل پشت سر گذاشتن این چالش ها استفاده از یونیت های پیش ساخته است. این همان پیشنهاد اکازیونی است که منتظرش بودید!!!
کارگاه خدمات ام دی اف کاتیونیکس یونیتهای کاربردی آشپزخانه مثل یونیتهای زمینی، هوایی، یونیتهای قدی، کاور یخچال و .. را به صورت پیش ساخته آماده کرده است. برای ساخت این یونیتها از ام دی اف مرغوب استفاده شده است. اما شما می توانید آن را با MDF های خارجی بسیار باکیفیت یا ورق هایی با قیمت مناسب نیز سفارش دهید. این یونیتها در ابعاد استاندارد ساخته می شوند. ولی کارگاه امکان ساخت یونیت با ابعاد سفارشی شما را نیز دارد.  به دلیل ساخت این یونیتها در تیراژ بالا، قیمت آنها نسبت به یونیتهای سفارشی مناسب تر است. با خرید این یونیتها به مرحله نصب رسیده اید. اما قبل از  آن رنگ و طرح مد نظر برای در یونیتها را انتخاب کنید تا کارگاه برای شما برش داده و نوار کند. خودتان هم می توانید یونیتها را نصب کنید اما بهتر است از یک نصاب حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید تا کابینتهای بی نقصی داشته باشید.
هرچند ساخت کابینت به صورت سفارشی از نظر زیبایی و گاهی شاید کیفیت، در درجه بالاتری قرار می گیرد. اما اگر هزینه و زمان ساخت کابینت برای شما در اولویت بالاتری است می توانید به یونیتهای پیش ساخته جدی تر فکر کنید.
استفاد از یونیتهای آماده برای کسانی که آشپزخانه ای قناس با ابعاد غیر استاندارد دارند توصیه نمی شود. اگر میخواهید یک آشپزخانه کاربردی داشته باشید و از فضای موجود بیشترین استفاده را ببرید حتما قبل از شروع به ساخت با یک طراح کابینت مشورت کنید تا کابینتها به صورت سفارشی برای شما طراحی و ساخته شود.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع چوب و ام دی اف کات یونیکس

کارگاه خدمات ام دی اف کات یونیکس مجهز به دستگاه های پانل بر اتوماتیک ، لبه چسبان PVC ، سی ان سی و وکیوم از جمله محهزترین کارگاهها در استان اصفهان می باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای ماهر و با تجربه، امادگی انجام خدمات کامل MDF را دارد. هنچنین می توانید مسئولیت تامین ورق را به به همکاران ما در مجموعه کات یونیکس بسپارید. نمایندگی فروش چند شرکت معتبر، تضمینی بر خرید ورق با قیمت مناسب توسط کارگاه می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، طراحی سه بعدی دکوراسیون مانند طراحی کابینت، انواع کمد و دکوراسیون های داخلی از جمله خدماتی است که توسط مجموعه ارائه می شود. ثبت سفارش به صورت آنلاین انجام می شود و از طریق اپ کات یونیکس به راحتی می توانید با همکاران ما ارتباط بگیرید. شماره پشتیبانی 24 ساعته: 09132323386

اطلاعات تماس
  • 031910***** - 091323*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل