اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14030430798319207
در دسترس نیست

رفع نیازهای کاربران در ارائه خدمات دیجیتالی و‌ گسترش ارائه خدمات غیرحضوری

سامانه جامع دیجیتالی، تحول دیجیتال با نگاه به نو‌آوری‌های مدل کسب و کار

کد: 14030430798319207

، تهران , (اخبار رسمی): فناوری‌های دیجیتال دارای مزایای زیادی هستند که بشر امروز را قادر کرده به‌طور کارآمد و موثر حتی در دفاتر خانگی خود کار کنند و با استفاده از آن می‌توانند سبک‌ها و شیوه‌های مختلف مدیریت را به واسطه آن اجرا نمایند لذا اقتصاد دیجیتال می‌تواند مشاغل زیادی را برای کشور ایجاد کند.

سامانه جامع دیجیتالی، تحول دیجیتال با نگاه به نو‌آوری‌های مدل کسب و کار
سامانه جامع دیجیتالی، تحول دیجیتال با نگاه به نو‌آوری‌های مدل کسب و کار

روان‌سازی کسب و کار‌های اینترنتی، تسهیل صدور مجوز برای این کسب و کار‌ها و حذف خدمات فیزیکی در محل و رفت و آمد غیر‌ضرور از اقدامات برای روان‌سازی کسب و کار‌ها و از ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال است.

فناوری‌های دیجیتال دارای مزایای زیادی هستند که بشر امروز را قادر کرده به‌طور کارآمد و موثر حتی در دفاتر خانگی خود کار کنند و با استفاده از آن می‌توانند سبک‌ها و شیوه‌های مختلف مدیریت را به واسطه آن اجرا نمایند.

اقتصاد دیجیتال می‌تواند مشاغل زیادی را برای کشور ایجاد کند. در حال حاضر یکی از حوزه‌های جدیدی که می‌تواند شرایط جدید را برای افزایش اشتغال فراهم کند، فضای مجازی و استفاده از اقتصاد دیجیتال است.

به دنبال اهمیت این موضوع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بخش اقتصاد دیجیتال لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران سازوکار‌هایی برای افزایش سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص کشور را تعیین کردند و اجرای آن در کشور سبب‌ساز رونق شرکت‌های تکنولوژی و کسب و کارها واشتغال‌زایی می‌شود.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی یکی از ملزومات همه‌ی تولید‌کنندگان و کسب و کارهایی است که قصد دارند خدمت یا محصول خود را در فضای اینترنت با جامعه‌ی گسترده‌ی کاربران ارائه کنند. اقتصاد دیجیتال مجموعه‌ای از فعالیت‌های اقتصادی مبتنی بر فناوری‌های دیجیتال است که در آن فناوری‌های دیجیتال، اصلی‌ترین عامل ایجاد ارزش برای افراد، سازمان‌ها و جامعه است.

شاید صاحب یک کسب و کار و یا یک تولید کننده باسابقه باشید که با اطلاع از پتانسیل موجود در اینترنت و کاربران بالقوه‌ی حاضر در این فضا تصمیم گرفته‌اید خدمت یا محصول خود را به صورت بر خط (آنلاین) نیزعرضه کنید. سامانه جامع دیجیتالی راه‌اندازی شده است تا ضمن شتابدهی بر مسیر الگوی ارائه خدمات و اخذ مجوزهای نشر دیجیتال و خدمات متنوع دیگری در این حوزه را هموار کند.

این رویکرد ارزشمند بیش از یک دهه است که در سامانه جامع دیجیتالی محقق شده است، رویکردی که آینده خدمات و مجوزهای نشر را با کمک فناوری نوین دیجیتالی کم هزینه و مدیریت زمان بصورت غیر‌حضوری را تصمین کرده و زمینه حرکت در مسیر ارائه خدمات متنوع دیگر درآینده را فراهم خواهد کرد.

سامانه غیر‌حضوری، به مدیران پروژه‌های مختلف نرم افزاری کمک می‌کند که مدیریت و کنترل بهتری بر روی امور اخذ مجوزها و دیگر خدمات مربوط به نرم‌افزار خود را بصورت غیر‌حضوری پیگیری نماید تا با اخذ مجوز، آینده نرم افزار‌شان را در برابر کپی‌برداری و تقلب تضمین کنند.

در این راستا کلیه افراد حقیقی و حقوقی و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند با استفاده از سامانه جامع دیجیتالی برای اخذ مجوز نرم‌افزار و پیگیری کارها مربوط به آن را از طریق همین سامانه انجام دهند و به این ترتیب بدون اتلاف زمان وعدم هزینه‌های اضافی بصورت غیر‌حضوری در روند کاراخذ مجوزهای مربوطه تسهیل صورت می‌گیرد.

درآینده‌ای نزدیک در راستای رفع نیازهای کاربران در ارائه خدمات دیجیتالی و‌ گسترش ارائه خدمات غیرحضوری و خدمات سامانه جامع دیجیتالی موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار‌دانش، به‌عنوان یک خدمت جدید در حوزه نشرنرم افزار و اخذ مجوزهای مربوطه و دیگر خدمات دیجیتالی از وب سایت جدید این موسسه رونمایی می‌کند که طیف وسیعی از خدمات متنوع به کاربران ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند، با استفاده از «سامانه جامع دیجیتالی» موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌افزار دانش، به صورت امن و راحت، خدمات دیجیتالی خود را بصورت کاملا غیر‌حضوری دریافت نمایند.

نقش‌آفرینی در شناخت مسائل و مشکلات و ارائه راهکار‌های حل آنها در ارائه خدمات به کاربران دیجیتال و ارتقای در کیفیت و سبک زندگی دیجیتالی و رضایتمندی بالای کاربران باعث شده که درآینده نزدیک در سایت جدید این مرکز خدمات متنوع‌تری روی این بستر ارائه گردد. 

روان‌سازی کسب و کار‌های اینترنتی، تسهیل صدور مجوز برای این کسب و کار‌ها و حذف خدمات فیزیکی در محل و رفت و آمد غیر‌ضرور را از جمله اقدامات لازم برای روان‌سازی کسب و کار‌ها در سامانه جامع دیجیتالی و ایجاد محیطی سالم، رقابتی و آرام با دسترسی آسان به خدمات دیجیتالی است از جمله ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال برای فعالین این بخش است.

مشاوره غیره حضوری یک راه مناسب و مفید است که به شما امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکانی با مشاور متخصص در ارتباط باشید. یک مشاور کسب و کار باید به ابزارهای روز فضای دیجیتال مسلط باشد تا بتواند راهکارهای بهینه‌ای را برحسب نیاز ارائه دهد. یک مشاور کسب و کار باید به ابزارهای روز فضای دیجیتال مسلط باشد تا بتواند راهکارهای بهینه‌ای را برحسب نیاز ارائه دهد.

کاربران محترم می‌توانند برای هر نوع درخواست خدمات با مراجعه به سایت موسسه درخواست خود را تکمیل و یا از طریق مشاوره در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید