اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305137999417362
در دسترس نیست

لیست هتل های تهران نزدیک سفارت آلمان

کد: 140305137999417362

، تهران , (اخبار رسمی): در مناطق مختلف تهران، مراکز اداری، تفریحی، تجاری و پزشکی مختلفی وجود دارد و در اطراف هرکدام از آن‌ها نیز اقامتگاه‌های متعددی ساخته شده است.

لیست هتل های تهران نزدیک سفارت آلمان
لیست هتل های تهران نزدیک سفارت آلمان
لیست هتل های تهران نزدیک سفارت آلمان
لیست هتل های تهران نزدیک سفارت آلمان

به‌طور مثال در قسمت مرکزی شهر تهران و در اطراف سفارت آلمان لیست هتل های تهران بسیار  گسترده است. با توجه به اینکه سفارت آلمان در خیابان فردوسی قرار دارد، در ادامه قصد  داریم برخی از هتل‌های نزدیک به این سفارت را باهم مرور کنیم.

هتل بین‌المللی فردوسی تهران

در قلب منطقه فرهنگی و تجاری تهران، در همسایگی بازار بزرگ و اماکن تاریخی و فرهنگی متفاوتی که در این منطقه وجود دارد، لیست هتل های تهران نیز خودنمایی می‌کنند. در این میان هتل زیبا و منحصر به فرد فردوسی با بنایی لوکس و متفاوت، نمایی بی‌نظیر دارد.

جالب است بدانید که روی درب ورودی این هتل تندیس زیبایی از شاعر حماسه‌سرای ایرانی، حکیم ابوالقاسم فردوسی نصب شده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت گردشگران و مسافران در شهر تهران محسوب می‌شود. هتل فردوسی در زمینی با وسعت ۲۲ هزار مترمربع ساخته شده و قدمت آن به سال 1368 بازمی‌گردد. همچنین در سال ۱۳۹۷ برای ارتقای خدمات و امکانات رفاهی بازسازی آن صورت گرفته است.

در حال حاضر این هتل دارای 23 واحد اقامتی مختلف است و رستوران‌هایی گوناگون، سالن‌هایی بزرگ و تالارهایی متعدد برای برگزاری ضیافت‌ها و جشن‌ها و سالن‌های همایش مجهز به جدیدترین سیستم‌های صوتی و تصویری در آن وجود دارد. علاوه بر آن باید به استخر و مجموعه‌های ورزشی و تفریحی این هتل نیز اشاره کرد که فضای آن را برای اقامت خوش در تهران فراهم می‌کند.

در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و اردورهای ایرانی و فرنگی سروی می‌شود. همچنین رستوران فرانسوی هتل برای برگزاری میهمانی‌های کوچک و خصوصی تا ظرفیت ۸۰ نفر با دکوراسیونی زیبا  و هارمونی فضای کلاسیک فرانسوی برای مهمانان فراهم شده است. درعین‌حال در رستوران سنتی ترمه نیز می‌توانید فضایی کاملا اصیل و ایرانی را تجربه کنید و مجموعه بی‌نظیری از انواع غذاهای ایرانی را همراه با موسیقی سنتی ایرانی میل نمایید.

هتل بین المللی لاله تهران

هتل بین‌المللی لاله تهران در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد و در آن زمان به نام هتل کنتیننتال شهرت داشت. ساختمان سیزده طبقه این هتل پنج ستاره در محله امیرآباد، به سبک مدرن ساخته شده و نمای منحصر‌به فردی دارد. در سال ۱۳۷۶ هتل بین‌المللی لاله مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند خدمات بهتری به مهمانان ارائه کند. در سال ۱۴۰۱ عملیات نوسازی دیگری با دقت بیشتر انجام شد تا هتل بین‌المللی لاله تهران، همچنان یکی از بهترین هتل‌های پایتخت باشد. جهت رزرو هتل لاله تهران میتوانید به سایت علی بابا مراجعه فرمایید.

هتل سعدی تهران

اگر قصد دارید در سفر به تهران در یک هتل دو ستاره با امکانات و خدمات مناسب اقامت کنید و در قسمت مرکزی شهر در نزدیکی خیابان فردوسی باشید، هتل سعدی تهران را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل قدیمی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و در سال ۱۳۹۴ بازسازی آن برای بهبود کیفیت خدمات و امکانات انجام شده است.

یکی از مهمترین دلایل برای انتخاب این هتب در کنار قیمت مناسب آن، نزدیکی به بسیاری از جاذبه‌های فرهنگی و قرارگرفتن در مرکز شهر تهران در خیابان لاله زار نو است. این هتل فاصله محدودی تا کاخ گلستان، خانه امین‌السلطان، کلیسای سرکیس مقدس و موزه جواهرات ملی دارد. همچنین 32 باب واحد اقامتی، رستوران، لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تهیه بلیط و ترانسفر رفت و برگشت را باید به سایر خدمات آن اضافه کرد. درنهایت اینکه رستوران با ظرفیت ۴۰ نفر در طبقه اول هتل احداث شده که با غذاهای ایرانی لذیذ از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل حافظ تهران

هتل حافظ تهران نیز یکی دیگر از هتل‌های باسابقه و نام آشنای تهران است که در قلب تهران قرار گرفته است. این هتل دو ستاره دارای ۳۲ واحد اقامتی در سه طبقه است و از سال ۱۳۵۰ تاکنون پذیرای گردشگران از شهرهای مختلف ایران بوده است.

هتل حافظ تهران با واحدهای اقامتی متنوع خود محیط بسیار دلنشین و زیبایی برای اقامت مسافران فراهم کرده و هر یک از اتاق های هتل از وسایلی مانند مبلمان، آباژور، میز تحریر، کمد لباس صندوق امانات، یخچال، تلویزیون، لوازم بهداشتی  مناسب و سیستم سرمایش و گرمایش و اطفاء حریق برخوردار است. توجه داشته باشید که این هتل نیز فقط یک هتل دو ستاره است و با قیمت مناسب امکانات و خدماتی متناسب با ستاره‌های هتل ارائه می‌دهد.

هتل نیکان تهران

هتل نیکان یکی از هتل‌های یک ستاره در قلب پایتخت است که در خیابان سعدی جنوبی تهران قرار دارد و از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. با توجه به نزدیک بودن این هتل به بسیاری از مراکز اداری و جاهای دیدنی و تاریخی تهران، دسترسی خوبی به این مناطق خواهید داشت. همچنین این هتل در فاصله محدودی از بازار بزرگ تهران، موزه ایران باستان، موزه آبگینه، موزه سکه و جواهرات، کاخ گلستان، سردر باغ ملی قرار دارد. همچنین دسترسی راحت به مترو نیز کمک می‌کند که در زمان محدود  و با هزینه کم بتوانید به فعالیت‌های کاری و اداری خود در تهران رسیدگی کنید.

این هتل در ساختمانی دو طبقه ساخته شده و لابی هتل ظرفیت ۱۰ مسافر را دارد. همچنین امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران فراهم می‌کند. پذیرش این هتل به‌صورت 24 ساعته است و برای اقامت کودکان زیر دو سال درصورت استفاده نکردن از خدمات، قیمت اتاق رایگان محاسبه می‌شود. اما برای کودکان بالای سه سال هزینه کامل دریافت می‌گردد.

هتل نیکان دارای ۴۰ باب واحد اقامتی شامل اتاق یک تخته، دو تخته دبل یا توئین، سه تخته و اتاق چهار تخته است. همچنین لازم مانند تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر اتاق وجود دارد. رستوران هتل نیز با ظرفیت 20 نفر انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کند. درعین‌حال با اقامت در این هتل وعده صبحانه رایگان خواهد بود؛ ولی وعده ناهار و شام با هزینه سرو می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]