اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305158001824038
در دسترس نیست

سبد سوغاتی های مالمو کامل تر شد

اضافه شدن 100 سوغاتی جدید به مالمو

کد: 140305158001824038

، مشهد , (اخبار رسمی): مالمو به عنوان یک فروشگاه تخصصی سوغات و صنایع دستی از ابتدای سال 1403 تا انتهای تیرماه بیش از 100 محصول جدید را به سبد سوغات خود اضافه نمود.

اضافه شدن 100 سوغاتی جدید به مالمو
حلوا سوهان خوانسار

دو نوع حلوا سوهان از بیجار و خوانسار، انواع آجیل و خشکبار، انواع حلوا مغزین از بردسکن، شربت گیاهی از کاشان، آدامس سقز، صابون سنتی آشتیان، چرم دست دوز از کرمانشاه، سجوک ساوه، شیره انگور ملایر و ...

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی مالمو، از ابتدای فروردین امسال بیش از 100 محصول جدید در بازار سوغات ایران شناسایی و در سایت فروشگاه انلاین سوغات مالمو برای فروش قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، علاقه مندان به سوغات ایران برای اطلاع از این محصولات می توانند از صفحه ای که برای این منظور اماده شده است بازدید نمایند. این محصولات عمدتا شامل سوغات خوراکی شهرهای مختلف ایران می باشد. دو نوع حلوا سوهان جدید از شهرهای بیجار در استان کردستان و خوانسار از استان اصفهان از جمله محصولات می باشند، همچنین مالمو انواع آجیل و خشکبار را به سبد خود اضافه نموده است. انواع حلوا مغزین از شهر بردسکن در خراسان رضوی، شربت های گیاهی از کاشان، آدامس سقز، صابون سنتی آشتیان،کیف چرم دست دوز از کرمانشاه، سجوک از شهر ساوه، شیره انگور از ملایر در استان همدان و ... از دیگر محصولاتی است که به سبد سوغات مالمو افزوده شده است.

مالمو این محصولات را در سایر سکوهای اینترنتی هم برای فروش قرار داده است تا بتواند از طریق فروش آنلاین بازار تامین کنندگان محصولات مذکور را رونق ببخشد. بر اساس گزارش روابط عمومی مالمو در آینده نزدیک نیز چاقو و انواع ظروف مس از شهر زنجان به سبد سوغات مالمو اضافه خواهد شد. همچنین اضافه شدن صنایع دستی و ظروف چوبی نیز در برنامه آتی مالمو قرار دارد.
این استارتاپ حوزه سوغات بیش از 2 سال است که فعالیت تخصصی خود را در زمینه سوغات و صنایع دستی ایران آغاز نموده است. مالمو سوغات بیش از 20 استان محتلف ایران را برای فروش بر روی سایت خود قرار داده است. دسته بندی های اصلی محصولات مالمو شامل سوغات خوراکی، صنایع دستی و صنایع کاربردی می باشد.

بر اساس این گزارش مالمو تلاش دارد تا با تمرکز بر حوزه سوغات بتواند در آینده به رهبر بازار آنلاین سوغات ایران تبدیل شود و خدمات با کیفیتی را به تامین کنندگان و مصرف کنندگان حوزه سوغات ارائه دهد.
 

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لندینگ پیج 100 سوغات جدید وبسایت مالمو مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مالمو

مالمو، یک فروشگاه تخصصی در حوزه سوغات ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی