اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14030523800799207
در دسترس نیست

پنجره مشاوره و مدیریت زمان، پایداری کسب و کار در سامانه جامع دیجیتالی

کد: 14030523800799207

، تهران , (اخبار رسمی): روان‌سازی کسب وکار‌های اینترنتی، تسهیل صدور مجوز برای کسب و کار‌ها و حذف خدمات فیزیکی در محل و رفت و آمد غیر ضرور از جمله اقدامات لازم برای روان‌سازی و ایجاد محیطی سالم، رقابتی و آرام با دسترسی آسان به خدمات دیجیتالی است از جمله ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال برای فعالین این بخش است.

پنجره مشاوره و مدیریت زمان، پایداری کسب و کار در سامانه جامع دیجیتالی
پنجره مشاوره و مدیریت زمان، پایداری کسب و کار در سامانه جامع دیجیتالی

با سابقه بیش از پانزده سال تجربه و دانش، موسسه شمیم نرم افزار دانش در زمینه خدمات دیجیتالی، با تکیه بر خدمت رسانی و شفاف سازی برای کاربران، سامانه نوین به نام سامانه جامع دیجیتالی شکل داده است.

بدون شک نحوه استفاده از زمان بسیار مهم است. در واقع شما حتی یک ثانیه آن را نمی‌‎توانید بازگردانید. دراین رابطه اگرچه نمی‌‏توان زمان را متوقف کرد، با این حال همواره راهکارهایی وجود دارد که باعث خواهد شد تا از اتلاف آن جلوگیری شده و با این اقدام، زمان بیشتری را در اختیار داشته باشید.

این امر در حالی است که تقریبا تمامی افراد از زمان کم خود در طول روز گلایه داشته و باعث شده است تا این مسئله به سدی برای موفقیت حداکثری آنها تبدیل شود. در این رابطه کاهش تعداد ساعت خواب، ابدا گزینه مناسبی نبوده و باعث خواهد شد تا در درازمدت، با مشکلات جدی در زمینه سلامت خود مواجه شوید.

همچنین آمارها نیز حاکی از آن است که میزان راندمان کاری در بین افرادی که برنامه خواب مشخصی ندارند، بسیار کم است. در این رابطه اگرچه ممکن است با چند راهکار آشنایی داشته باشید، با این حال تمامی آنها بدون شک برای افراد کاربرد بیشتری را خواهد داشت. در واقع حتی یک راهکار بیشتر، به معنای صرفه‌جویی بهتر در زمان شما خواهد بود.

روان‌سازی کسب وکار‌های اینترنتی، تسهیل صدور مجوز برای کسب و کار‌ها و حذف خدمات فیزیکی در محل و رفت و آمد غیر ضروراز جمله اقدامات لازم برای روان‌سازی و ایجاد محیطی سالم، رقابتی و آرام با دسترسی آسان به خدمات دیجیتالی است از جمله ملزومات رونق اقتصاد دیجیتال برای فعالین این بخش است.

ما دردنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم. فناوریهای دیجیتال با سرعتی بالا در حال رشد هستند و هر روزه فرصت‌های جدیدی را می‌سازند. امروزه کاربران بواسطه پیشرفت‌های فناوری، به نسبت تمام دوره‌های تاریخ انسان‌ها دسترسی بیشتری به دانش، خدمات و منابع دارند. فناوری‌ها دیجیتالی تحول آفرین هستند. کاربران، شرکت‌ها و دولت‌ها، متفاوت از گذشته زندگی، تعامل، کار و تولید می‌کنند و این تغییرات به سرعت در حال شتاب گرفتن است.

فناوری‌های دیجیتال دارای مزایای زیادی هستند که بشر امروز را قادر کرده به‌طور کارآمد و موثرحتی در دفاتر خانگی خود کار کنند و با استفاده از آن می‌توانند سبک‌ها و شیوه‌های مختلف مدیریت را به واسطه آن اجرا نمایند. اقتصاد دیجیتال می‌تواند مشاغل زیادی را برای کشور ایجاد کند. در حال حاضر یکی از حوزه‌های جدیدی که می‌تواند شرایط جدید را برای افزایش اشتغال فراهم کند. در دنیای امروزی، دیجیتالی شدن خدمات و محصولات کسب و کارها، فصل تازه‌ای از ارتباطات را رقم زده و این تحول، باعث افزایش سرعت و دقت، کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان شده است.

توسعه فناوری دیجیتال علاوه بر اینکه ارتباط کاربران را وارد فضایی جدید ساخته، چشم انداز تازه‌ای را در ارتباطات کاربران و شفافیت را نیز ایجاد کرده است. موسسه فرهنگی و دیجتالی شمیم نرم افزار دانش درکنار کوشش همیشگی در راستای تقویت و ارتقاء مستمر روابط با تمام کاربران خود، بیش از پانزده سال است که اقدام به راه‌اندازی «سامانه جامع دیجیتالی بصورت کاملا غیره حضوری » و با شعار «سامانه جامع دیجیتالی، نماد خدمات اینترنتی » راه‌اندازی نموده است و بطور مستمر خدمات ارائه شده به کاربران این سامانه را ارتقا ‌بخشده است.

مدیریت زمان با مشاوره غیره حضوری، یک راه مناسب و مفید که به شما امکان می‌دهد در هر زمان و هر مکانی با مشاور متخصص در ارتباط باشید. یک مشاور کسب و کار باید به ابزارهای روز فضای دیجیتال مسلط باشد تا بتواند راهکارهای بهینه‌ای را برحسب نیاز ارائه دهد. یک مشاور کسب و کار باید به ابزارهای روز فضای دیجیتال مسلط باشد تا بتواند راهکارهای بهینه‌ای را برحسب نیاز ارائه دهد.

با سابقه بیش از پانزده سال تجربه و دانش، موسسه شمیم نرم افزار دانش در زمینه خدمات دیجیتالی، با تکیه بر خدمت رسانی و شفاف سازی برای کاربران، سامانه نوین به نام سامانه جامع دیجیتالی شکل داده است. برنامه این سامانه در راستای هدف توسعه فراگیری خدمات دیجیتالی، این امکان را در اختیار تمام کاربران این حوزه قرار داده تا بصورت کاملا غیرحضوری برحط ( آنلاین ) علاوه‌ بر خدمات پایه موسسه شمیم نرم افزاردانش، از خدمات متنوع دیگر سامانه جامع دیجیتالی نیز بهره‌مند شوند.

کاربران محترم می‌توانند برای هر نوع درخواست خدمات با مراجعه به سایت موسسه درخواست خود را تکمیل و از این طریق در وقت و زمان خود صرفه‌جویی کنند. سامانه جامع دیجیتالی شمیم نرم افزار‌دانش ، طیف وسیعی از خدمات را تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی، درهر زمان و هر مکان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. استفاده از این سامانه نقش بسیار مهمی در صرفه‌جویی در وقت، انرژی و نیز آسودگی خاطر کاربران محترم داشته‌ و خوشبختانه مورد استقبال شما نیز قرارخواهد گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش