اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140305288013617362
در دسترس نیست

مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی

کد: 140305288013617362

، تهران , (اخبار رسمی): تور قشم یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی است که هر ساله در شهرهای مختلف ایران اجرا می‌شود. برای برگزاری این تور می‌توان دو انتخاب داشت: تور زمینی یا خرید بلیط هواپیما و سفر هوایی.

مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی
مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی
مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی
مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی
مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی
مقایسه تور قشم با هواپیما و زمینی

هر کدام از این دو سفر ویژگی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند و هر شخص می‌تواند با توجه به در نظر گرفتن شرایط خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند. اگر شما نیز هنوز برای انتخاب تور قشم زمینی یا با هواپیما شک دارید، با ما همراه شوید تا بیشتر با این دو روش سفر آشنا شویم.

مزایای سفر زمینی

بسیاری از افراد برای انتخاب تور قشم سفر زمینی را انتخاب می‌کنند، مهم‌ترین علت و مزیت این نوع سفر کم هزینه بودن آن نسبت به سفر هوایی است. سفرهای زمینی به طور کلی در مقایسه با خرید بلیط هواپیما و سفرهای هوایی هزینه کمتری دارند و اقتصاد اقتصادی‌تری به خصوص برای خانواده‌های پر جمعیت‌تر به شمار می‌رود. البته با توجه به آن که قشم یک جزیره است در سفر زمینی، شما باید علاوه بر خودرو از کشتی و یا لنج نیز در مسیرهایی استفاده کنید.

در سفرهای هوایی معمولا پروازها با چند ساعت تاخیر انجام می‌شود و مسافران بخش زیادی از زمان سفر خود را در فرودگاه از دست خواهند داد. تاخیر در سفرهای زمینی مانند سفر با خودرو یا اتوبوس در مقایسه با سفر با هواپیما معمولا کمتر است و شما زمان کمتری را منتظر خواهید ماند.

در سفر زمینی انعطاف پذیری شما بیشتر است. در تور قشم شهرها و چشم اندازهای بسیار زیادی در مسیر حرکت شما قرار دارد که می‌توانید در ان جا توقف کرده و سفر خود را تنها محدود به مقصد نکنید.

معایب سفر زمینی

تور قشم زمینی در کنار مزایای معرفی شده، معایبی نیز دارد. با توجه به آمار بالای تصادفات جاده‌ای، سفر زمینی دارای ایمنی کمتری نسبت به سفر هوایی است.

خستگی شما در طول سفر زمینی در مقایسه با سفر هوایی بسیار بیشتر است و شما پس از رسیدن به مقصد به چند ساعت استراحت برای بازگشت انرژی به بدن خود نیاز دارید.

در سفرهای چند روزه تور قشم، شما زمان زیادی را در ماشین و در جاده سپری خواهید کرد و زمان مفید شما در مقصد در مقایسه با سفر هوایی کمتر خواهد بود.

مزایا و معایب سفر هوایی به قشم

مهم‌ترین و شاید تنها عیب سفر هوایی را می‌توان هزینه بالای آن نسبت به سفر زمینی دانست. بلیط هواپیما در مقایسه با بلیط اتوبوس گاهی تا 5 برابر بیشتر خواهد بود. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، این مبلغ برای خانواده‌ای با حداقل دو فرزند می‌تواند بسیار بیشتر از خرید بلیط اتوبوس باشد. طبیعی است که برگزاری یک تور قشم هوایی نیز در مقایسه با تور زمینی هزینه بسیار بیشتری خواهد داشت.

در صورتی که محدودیتی برای پرداخت هزینه ندارید، سفر هوایی می‌تواند یک تجربه لذت بخش را برای شما رقم بزند. همان طور که در بالا نیز اشاره شد، خستگی شما در این سفر بسیار کم است و با توجه به این که مبدا شما چه شهری است، ظرف حداکثر 2 ساعت به قشم خواهید رسید. در این حالت زمان کافی برای بازدید از جزیره و مکان‌های گردشگری آن خواهید داشت.

همچنین در این سفر شما نیازی به جابجا شدن به کشتی و تغییر وسیله نقلیه ندارید. پس از سوار شدن به هواپیما مستقیما به مقصد خود خواهید رسید. ایمنی سفر با هواپیما نیز همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد، در مقایسه با دیگر سفرها بیشتر خواهد بود.

تور قشم زمینی یا هوایی؟

بعد از آن که با مزایا و معایب هر کدام از انواع سفر آشنا شدید، انتخاب با خودتان است. برای انتخاب نوع سفر همه فاکتورها را در نظر بگیرید.

بودجه سفر خود را به طور کامل مشخص کنید. در نظر داشته باشید که این بودجه علاوه بر هزینه بلیط هواپیما یا اتوبوس باید برای غذا و خوراکی، ورودی مکان‌های گردشگری، خرید، سوغات و موارد جانبی دیگر کنار گذاشته شود. بنابراین ابتدا همه موارد را در نظر گرفته و سپس با توجه به بودجه نوع تور قشم را انتخاب کنید.

زمان سفر فاکتور مهم دیگر در انتخاب نوع سفر است. در صورتی که زمان شما محدود است و تنها چند روز زمان دارید، سفر زمینی احتمالا خاطره خوشایندی را برای شما رقم نخواهد زد، اما اگر زمان شما بیش از چند روز است، سفر زمینی در کنار بازدید از شهرها و جاذبه‌های گردشگری بین راه می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

مراقب تخفیف‌ها و سفرهای لحظه آخری باشید. گاهی اوقات تورهای مختلف برای پر شدن ظرفیت هواپیما یا به دلایل دیگر هزینه‌های بلیط هواپیما یا قیمت تور هوایی را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهند. هزینه سفر در این حالت شاید از سفر زمینی نیز کمتر شود. بنابراین در صفحه‌های آژانس‌های گردشگری عضو شوید تا در جریان بلیط‌های لحظه آخری و یا تخفیف‌های تورهای برگزار شده باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت علی بابا

عازم کجا هستید؟ هیچ فرقی نمی‌کند. این حق شماست که سفری باکیفیت، آسان و مطمئن را تجربه کنید. علی‌بابا، به عنوان رتبه یک فروش بلیط سفر در کنار شماست تا تجربه‌ای شایسته از یک سفر به‌یادماندنی را ایجاد کند. سفر باید آسان باشد، مطمئن و به‌صرفه؛ و همه اینها در علی‌بابا خلاصه شده. از هر کجا به هر کجا، با هواپیما، قطار، اتوبوس یا تور. حتی برای اقامت شایسته در سفرهای خارجی می‌توانید روی هتل‌های علی‌بابا حساب کنید. علی‌بابا همسفر حرفه‌ای‌هاست، و این تجربه‌ی حرفه‌ای در همه مراحل سفر همراه شماست. از زمانی که قصد سفرکرده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید ، تا خرید بلیط و پشتیبانی 24 ساعته توسط تیم 247 نفره مرکز پشتیبانی. حتی وقتی که برنامه سفرتان تغییر کرده و قصد استرداد بلیط را دارید ما در کنار شما هستیم. علی‌بابا برندی از هلدینگ پرافتخار توشا (توسعه تجربه شایسته سفر) است، سامانه‌ای که به‌واسطه پشتیبانی و حمایت شما در سکوی اول گردشگری کشور ایستاده. ما به این جایگاه قانع نشده‌ایم و تلاش‌مان برای بهبود لحظه‌ای متوقف نمی‌شود. البته در این مسیر پرپیچ‌و‌خم تنها نیستیم و همسفران شایسته‌ای چون شما دلگرمی اصلی ماست. آمارها نشان می‌دهد که بیشتر از 97 درصد از مشتریان، ما را به دیگران توصیه کرده‌اند و سفیر پیام علی‌بابا شده‌اند. مطمئن هستیم راه را درست رفته‌ایم، چرا که مورداعتماد شما هستیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]