اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140307168157414560
در دسترس نیست

خدمات اقامتی کانادا

کانادا

کد: 140307168157414560

، تهران , (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کانادا روش های متنوعی را برای اقامت به متقاضیان ارائه داده است و همانطور که پیش تر گفته شد این کشور دارای بستری امن جهت سرمایه گذاری است، پس می توان اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری را به عنوان یکی از راه های مهاجرت و اقامت این کشور در نظر گرفت.

کانادا
کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

کانادا روش های متنوعی را برای اقامت به متقاضیان ارائه داده است و همانطور که پیش تر گفته شد این کشور دارای بستری امن جهت سرمایه گذاری است، پس می توان اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری را به عنوان یکی از راه های مهاجرت و اقامت این کشور در نظر گرفت.

این روش از اقامت شامل دو مرحله می باشد که متقاضیان باید آن را بگذرانند:

در صورت داشتن سابقه ی مدیریت و تمکن مالی مناسب، یک کسب و کار در کانادا خریده و یا راه اندازی می کنند.

پس از انجام مرحله ی اول، وارد خاک کانادا شده، بیزینس خود را مدیریت کرده و به دنبال آن می توانند برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

اقامت دائم کانادا

اقامت کانادا با برنامه های متعددی از جمله: کار، تحصیل، ازدواج و غیره امکان پذیر خواهد بود. اما بطور کلی روش تحصیلی و خویشاوندان از راه های کم هزینه تر برای رسیدن به اقامت دائم کانادا PR می باشند. PR کانادا و کارت شهروندی این کشور از شباهت ها و تفاوت هایی برخوردار هستند که در ادامه به آن می پردازیم.

حق انتخاب مکان زندگی، تحصیل و کار، رفت و آمد به کانادا بدون دریافت ویزا، بهر مندی از مزایای دولت و همچنین برخورداری از حقوقی که در قوانین دولت و فدرال تعیین شده از شباهت های داشتن کارت PR  و یا شهروندی کانادا است.

عاتی که در ابتدای درخواست خرید ملک در کانادا لازم است ارائه دهید:

سن

ملیت

سوابق کاری

میزان تسلط زبان

تحصیلات

آیا از همراهی و حضور خانواده در این طرح برخوردار هستید یا خیر.

درآمد و دارایی های مالی و غیره.

پیشنهادات شغلی که تاکنون دریافت کرده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یزدان گشت سفیران

دریافت ویزا مولتی کانادا میتوان در طی اعتبار ویزای کانادا به دفعات به کشور کانادا سفر نمود. از خدمات یزدان گشت سفیران عبارتند از: اخذ ویزای کانادا (ویزای مولتی ۵ ساله)، ویزای توریستی و پذیرش تحصیلی کانادا خدمات ویزای کانادا از جمله پیکاپ ویزا کانادا – وقت سفارت کانادا – مشاوره رایگان اخذ ویزا شینگن و انجام کلیه خدمات آن تعیین وقت سفارت شینگن ویزای ایتالیا – پذیرش تحصیلی ایتالیا تعیین وقت سفارت انگلیس در تهران تعیین وقت سفارت آمریکا برگزارکننده تورهای خارجی از جمله تورهای ویژه، نمایشگاهی و تخصصی همچنین دارنده اولین مجوز رسمی حمل پاسپورت یا پیکاپ ویزا می باشد. رزرواسیون پرواز و هتل با نرخ دولتی، صدور بیمه مسافرتی و همچنین ترجمه مدارک از دیگر خدمات آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران می باشد و شما عزیزان از صفر تا صد خدمات را به ما میتوانید بسپارید و با خیال راحت منتظر انجام آن ها در سریع ترین زمان ممکن بمانید ….. یزدان گشت سفیران با شعار « یک اتفاق ساده اما زیبا…!:» یک اتفاق زیبا را به سادگی به سرانجام میرساند . هدف تیم یزدان گشت سفیران رضایت و آسایش شما عزیزان در پناه یزدان است. با ما سفر کنید و در لحظه زندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر شماره تماس بگیرید : ۴۱۴۵۴-۰۲۱

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی