اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911254912114560

یزدان سفیران گشت و مهم‌ترین نکات در سفر به کانادا

کد: 139911254912114560

https://bit.ly/3agUzs3

، تهران , (اخبار رسمی): جهت کسب اطلاعات بیشتردر زمینه خدمات وقت سفارت ویزا و خدمات صفر تا صد ویزای پنج ساله کانادا بادفتر یزدان گشت سفیران 02141454 درتماس باشید.

نکات مهم در سفر به کانادا | یزدان گشت سفیران 02141454
یزدان سفیران گشت و مهم‌ترین نکات در سفر به کانادا

وقتی شما تصمیم دارید که به کشور بی نظیر کانادا سفر نمایید ، ملزم خواهید بود تا یک سری نکات را به خاطر سپرده و رعایت نمایید که این قضیه برای سفر به هر مقصدی صادق است. بدین ترتیب شما خاطر جمع خواهید بود که سفری راحت و دلپذیر و همچنین ایمن را تجربه خواهید کرد.

اگر بخواهیم موردی مثال بزنیم، برای نمونه بهتر است که بدانید در کانادا از چه مناطقی می بایست دوری نمایید و یا آشنایی با یک سری قوانین خاص این کشور، دسترسی به اماکن، در نظر گرفتن آب و هوا و … به کارتان خواهد آمد.

درباره چندی از نکات مهم در سفر به کانادا با شما عزیزان همراه یزدان گشت سفیران در این مطلب با بیان نکات کلیدی تر همراه خواهیم بود.

نوع لباس برای سرمای این کشور

کانادا به عنوان کشوری پهناور، تنوع آب و هوایی خود را دارد اما در کل می دانیم که کشوری با آب و هوای سرد است حالا برخی جاها شدت سرما بالاتر و برخی جاها در این کشور بالعکس.

پس بهتر است که قبل از سفر راجع به آب و هوای مقصد خود اطلاعاتی کسب کنید. مثلا در سفر به ونکوور در فصل زمستان با سفر به شهری مانند وینیپگ شرایط جوی، زمین تا آسمون فرق دارد. بطور عمومی برای بازه ها زمانی سرد بویژه زمستان این لوازم را همراه داشته باشید: چکمه ها برفی از جنس مرغوب، لباس های پشمی، کلاه پشمی، کاپشن ضد آب با کلاه و امثال این ها.

حفاظت از خود در برابر جرایم احتمالی

کانادا همواره به عنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا با کمترین میزان آمار جرم و جنایت یاد می شود اما متاسفانه در اکثر شهرهای بزرگ در هر کشوری، یکسری جرم و جرایم کوچکی رخ می دهد.

و بدتر از همه، سارقان و خلافکارن اکثرا افراد توریست و مراکز گردشگری و هتل ها را بیشتر بعنوان طعمه خود در نظر دارند. در این مورد از سری نکات مهم در سفر به کانادا پیشنهاد می شود که مدارک و بویژه پاسپورت خود را در گاوصندوق هتل یا محل اقامت خود قرار دهید و از این مدارک، کپی بهمراه عکس همراه داشته باشید.

درباره پول نقد هم به مقداری که فکر می کنید نیازتان هست، همراه داشته باشید و حدالامکان از حمل پول نقد با مبلغ بالا همراه خود پرهیز نمایید.

اگر هم با وسیله نقلیه شخصی مانند خودرو اجاره ایی و امثال آن تردد می نمایید و ساک و چمدانتان همراهتان است،

بهتر است آن را به همراه وسایل با ارزش دیگر در صندوق عقب خودرو بطوری که در معرض دید نباشد قرار دهید.

اگر هم مشکلی ندارید و قرار است وارد محلی امن تر (یعنی بغیر از خیابان) وارد شوید، این وسایل را همراه خود ببرید تا احیانا سر وقت خودرو شما نروند.

برای ادامه مطلب بروی لینک کلیک فرمایید 

یزدان گشت سفیران با شعار « یک اتفاق ساده اما زیبا…!:» یک اتفاق زیبا را به سادگی به سرانجام می رساند.

هدف تیم یزدان گشت سفیران رضایت و آسایش شما عزیزان در پناه یزدان است. با ما سفر کنید و در لحظه زندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر شماره تماس بگیرید : 41454-021

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یزدان گشت سفیران

دریافت ویزا مولتی کانادا میتوان در طی اعتبار ویزای کانادا به دفعات به کشور کانادا سفر نمود. از خدمات یزدان گشت سفیران عبارتند از: اخذ ویزای کانادا (ویزای مولتی ۵ ساله)، ویزای توریستی و پذیرش تحصیلی کانادا خدمات ویزای کانادا از جمله پیکاپ ویزا کانادا – وقت سفارت کانادا – مشاوره رایگان اخذ ویزا شینگن و انجام کلیه خدمات آن تعیین وقت سفارت شینگن ویزای ایتالیا – پذیرش تحصیلی ایتالیا تعیین وقت سفارت انگلیس در تهران تعیین وقت سفارت آمریکا برگزارکننده تورهای خارجی از جمله تورهای ویژه، نمایشگاهی و تخصصی همچنین دارنده اولین مجوز رسمی حمل پاسپورت یا پیکاپ ویزا می باشد. رزرواسیون پرواز و هتل با نرخ دولتی، صدور بیمه مسافرتی و همچنین ترجمه مدارک از دیگر خدمات آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران می باشد و شما عزیزان از صفر تا صد خدمات را به ما میتوانید بسپارید و با خیال راحت منتظر انجام آن ها در سریع ترین زمان ممکن بمانید ….. یزدان گشت سفیران با شعار « یک اتفاق ساده اما زیبا…!:» یک اتفاق زیبا را به سادگی به سرانجام میرساند . هدف تیم یزدان گشت سفیران رضایت و آسایش شما عزیزان در پناه یزدان است. با ما سفر کنید و در لحظه زندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر شماره تماس بگیرید : ۴۱۴۵۴-۰۲۱

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی