اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909084775014560

 جشنواره فرصت به مناسبت نزدیک شدن به نوروز 1400 

یک اتفاق ساده اما زیبا…!

کد: 139909084775014560

https://bit.ly/3fKtK0l

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره فرصت به مناسبت نزدیک شدن به نوروز 1400 از 1399/10/01 آغاز وتا 1399/12/29 ادامه دارد.

تخفیف‌15 درصدی اخذ ویزا . وقت سفارت . پیکاپ ویزا  از 1399/10/01
دفتر یزدان گشت سفیران : عباس اباد برج لوفتانزا . طبقه سوم

یزدان گشت سفیران با شعار «یک اتفاق ساده اما زیبا…!» یک اتفاق زیبا را به سادگی به سرانجام میرساند هدف تیم یزدان گشت سفیران رضایت وآسایش شما عزیزان در پناه یزدان است با ما سفر کنید و در لحظه زندگی کنید.

به گزارش روابط عمومی یزدان گشت سفیران ، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره جشنواره فرصت به مناسبت نزدیک شدن به نوروز 1400 و در دوره زمانی فصل زمستان (دی تا اخرین روز اسفند) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند خدمات ویزا . وقت سفارت را از طریق  آژانس خدمات مسافرتی و گردشگری یزدان گشت سفیران  و با 15 تخفیف تهیه کنند.

همتا حضرتی مدیرعامل شرکت یزدان گشت سفیران مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: تعهد و پایداری بر ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مشتریان به همراه انتقال حس مسئولیت اجتماعی در قبال هموطنان در جهت کمک رسانی بهتر موجب آن شده است تا رسالت یزدان گشت سفیران در ظاهر و باطن این برند تجلی پیدا کند. روحیه کار گروهی، صمیمیت، احترام متقابل و توجه به رضایت مشتریان بیانه رسالت سازمانی ما را تشکیل داده است. تلاش در راستای جلب رضایت مشتریان پس از انجام امور خدماتی در جهت وفادارسازی کاربران، آموزش مداوم کارکنان، بخشی از اهداف مدیریتی ما است.امید ما به ارتقاء جایگاه ویژه یزدان گشت توام با توسعه صنعت گردشگری و بهبود وجه بین المللی نسبت به هموطنان عزیزمان است. در همین راستا سرمایه گذاری های ما در زمینه های فنی و سازمانی به این جهت میل خواهد کرد که انشالله موجب تعالی صنعت گردشگری در ایران گردد. تبدیل شدن به محبوب ترین، فعال ترین، کارآمد ترین آژانس مسافرتی و گردشگری و همچنین ایجاد ارزش های جدید و حفظ مزیت های رقابتی در میان همکاران جهت سرویس دهی بهتر به مشتریان چشم انداز بلند مدت ما است که میسر نخواهد شد مگر به لطف و عنایت حضرت یزدان….

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یزدان گشت سفیران

دریافت ویزا مولتی کانادا میتوان در طی اعتبار ویزای کانادا به دفعات به کشور کانادا سفر نمود. از خدمات یزدان گشت سفیران عبارتند از: اخذ ویزای کانادا (ویزای مولتی ۵ ساله)، ویزای توریستی و پذیرش تحصیلی کانادا خدمات ویزای کانادا از جمله پیکاپ ویزا کانادا – وقت سفارت کانادا – مشاوره رایگان اخذ ویزا شینگن و انجام کلیه خدمات آن تعیین وقت سفارت شینگن ویزای ایتالیا – پذیرش تحصیلی ایتالیا تعیین وقت سفارت انگلیس در تهران تعیین وقت سفارت آمریکا برگزارکننده تورهای خارجی از جمله تورهای ویژه، نمایشگاهی و تخصصی همچنین دارنده اولین مجوز رسمی حمل پاسپورت یا پیکاپ ویزا می باشد. رزرواسیون پرواز و هتل با نرخ دولتی، صدور بیمه مسافرتی و همچنین ترجمه مدارک از دیگر خدمات آژانس مسافرتی یزدان گشت سفیران می باشد و شما عزیزان از صفر تا صد خدمات را به ما میتوانید بسپارید و با خیال راحت منتظر انجام آن ها در سریع ترین زمان ممکن بمانید ….. یزدان گشت سفیران با شعار « یک اتفاق ساده اما زیبا…!:» یک اتفاق زیبا را به سادگی به سرانجام میرساند . هدف تیم یزدان گشت سفیران رضایت و آسایش شما عزیزان در پناه یزدان است. با ما سفر کنید و در لحظه زندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر شماره تماس بگیرید : ۴۱۴۵۴-۰۲۱

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش