اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930429390010

توسط موسسه فرارسانه

وب سایت جامع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی ایمنی و امنیت راه اندازی شد

کد: 13930429390010

http://bit.ly/1Af6jAW

، تهران , (اخبار رسمی): سعید دولتشاهی مدیر موسسه فرارسانه در آستانه اولین سال تاسیس این موسسه، گفت: فرارسانه، خردادماه سال گذشته مجوز فعالیت خود را دریافت و با آغاز فعالیت رسمی، در زمینه های مختلف فرهنگی مربوط به ایمنی و امنیت مشغول به کار شد.

وب سایت جامع اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی ایمنی و امنیت راه اندازی شد

در یکمین سالگردتاسیس فرارسانه، اولین پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی ایمنی و امنیت که یکی از اصلی ترین برنامه های موسسه است با حضور جمعی از همکاران و علاقه مندان صنعت به آدرسwww.isecexpo.com رونمایی شد .

انتشار دو ماهنامه، مهندسی حفاظت از حریق و حفاظت وایمنی،گارگاههای آموزش، ایجاد نشریات الکترونیکی، برگزاری نمایشگاه و همایش ها از فعالیت های عمده این موسسه است.

مدیر موسسه فرارسانه که فعالیت خود را از 22 تیرماه سال گذشته آغاز کرده، در ادامه گفت: برگزاری نخستین جشنواره «شهر ایمن» که بیش از 40 شرکت بزرگ ایمنی و حفاظت در آن حضور داشتند؛ از مهم ترین فعالیت های این موسسه است.

به گفته وی: برگزاری نمایشگاه فناوری های نوین حفاظتی امنیتی و ایمنی و آتش نشانی و همایش مدیریت بحران و ایمنی اصفهان در دی ماه سال گذشته از دیگر عملکردهای فرارسانه بوده است.

دولتشاهی افزود: فرارسانه در یک سال گذشته علاوه بر حضور در دیگر شهرهای ایران، حضور در نمایشگاه های خارجی مانند نمایشگاه Intersec 2014 دبی نیز شرکت کرده است.

وی افزود:  همین طور این رسانه ارتباط خود را با مراکز دانشگاهی و علمی نیز حفظ کرده است به گونه ای که اجرای نمایشگاه جانبی پنجمین همایش ملی مهندسی ایمنی و مدیریت HSE در دانشگاه صنعتی شریف را برعهده داشت.

 مدیر فرارسانه با اشاره به همکاری این موسسه با اتحادیه های مهم کشور در زمینه های امنیتی، حفاظتی و ایمنی گفت: از دیگر موفقیت های ما ایجاد نشریه الکترونیک است که اطلاعات لازم در زمینه صنعت ایمنی و امنیت را در اختیار متخصصان و علاقه مندان می گذارد. این اطلاعات شامل تقویم نمایشگاهها، مقالات علمی،گفت و گوها، اخبار و... است که به متخصصان این صنعت ارسال می شود.

وی در پایان گفت: در یکمین سالگردتاسیس فرارسانه، اولین پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه های بین المللی ایمنی و امنیت که یکی از اصلی ترین برنامه های موسسه است با حضور جمعی از همکاران و علاقه مندان صنعت به آدرسwww.isecexpo.com  رونمایی شد و علاقه مندان می توانند برای دریافت آخرین اطلاعات رایگان صنعت نمایشگاهی، به این وب سایت مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرارسانه جامع صنعت نماآسیا

سه فرارسانه جامع صنعت نماآسیا به عنوان مرکز اطلاع‌رسانی، انتشار رسانه‌های مکتوب و دیجیتال، برگزاری رویدادهای داخلی و خارجی صنایع ایمنی و حفاظتی با بهره‌گیری از هیأت مدیره آگاه، مجرب، دانش‌مدار و متعهد تأسیس و در مدتی کوتاه توانسته با ورود به عرصه برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های بین‌المللی، تخصصی خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین مراجع ارتباط علم و صنعت حوزه حفاظت از حریق هوشمند و همچنین حفاظت و امنیت معرفی کند. این موسسه دارای بخش‌های بازاریابی و فروش، تبلیغات و روابط عمومی، بازرگانی خارجی، مالی و اداری، فنی، مهندسی و اجرایی است که با هدف بازارسازی پیشرفته در حوزه‌های فوق، تقریبا هر شش‌ماه یکبار یک رویداد اثرگذار و قدرتمند را پایه‌گذاری و اجراء می‌کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]