اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930430410012

در پی برگزاری جشنواره خرید پاناسونیک

مسافران «آژند سرویس» جام جهانی را در برزیل تماشا کردند و به خانه برگشتند

کد: 13930430410012

http://bit.ly/1Af4Vyi

، تهران , (اخبار رسمی): مدتی قبل، «آژند سرویس» نماینده خدمات پس از فروش محصولات شخصی پاناسونیک در ایران، یک جشنواره بهاره، برای خریداران محصولات شخصی پاناسونیک برگزار کرد.

مسافران برزیل

گفته شده است که جوایز این سفر ها علاوه بر بلیت رفت و برگشت و محل اقامت، شامل برخی از هزینه‌های تفریحی در طول سفر نیز بوده است.

اسامی سه نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره  خرید  به عنوان مسافران جام جهانی برزیل اعلام شده بود که این برندگان به برزیل رفتند و بعد از تماشای مسابقه های تیم ملی ایران به کشور برگشتند.

در این قرعه کشی که برای خریداران محصولاتی مانند ریش تراش، سشوار ، اپیلاتورها و... برگزار شده بود، خانم  ارشامی از مشهد، و آقایان محسن باقری از تهران و احمد بلور فروش از اصفهان به عنوان مسافران برزیل معرفی شده بودند که توانستند به این سفر بروند.

شش سفر به آنتالیا و 10 سفر به دبی و تعدادی از لوازم و محصولات تولیدی برند پاناسونیک از دیگر جوایز این جشنواره خرید بود که آخرین گروه از برندگان سفر به دبی و آنتالیا نیز در هفته آخر تیرماه به سفر اعزام شدند.

گفته شده است که جوایز این سفر ها علاوه بر بلیت رفت و برگشت و محل اقامت، شامل برخی از هزینه‌های تفریحی در طول سفر نیز بوده است.

آژند سرویس اعلام کرده است که به زودی جشنواره تابستانی محصولات شخصی پاناسونیک در ایران برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژندسرویس(آژند قشم)

آژند سرویس به عنوان شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک از قبیل صوت و تصویری، آشپزخانه، ریش تراش، اپیلاتور، سشوار، حالت دهنده مو، ماشین اصلاح و لوازمی از این دست خدمات خود را از سال 1388 شروع کرده و با توجه به احساس نیاز در سراسر کشور اقدام به توسعه شبکه خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک نمود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش