اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312094180320

اتفاقی نوین در رسانه های نفتی؛

نخستین شماره از دوره جدید ماهنامه «انرژی خاورمیانه امروز»، با پیام وزیر نفت منتشر شد

کد: 139312094180320

https://goo.gl/qjyZGG

، تهران , (اخبار رسمی): ماهنامه «انرژی خاورمیانه امروز» (MEET)، با نگاهی متفاوت به حوزه انرژی و تحلیل و گزارش های تخصصی، از دی ماه سال جاری به عرصه جراید صنعت انرژی کشور پیوست. این ماهنامه در دوره جدید خود قصد دارد بطور تخصصی و با رویکردی حرفه ای به مسائل حوزه نفت و انرژی بپردازد. ماهنامه بین المللی و تخصصی MEET تازه ترین شماره خود را با یادداشت اطمینان بخشی از وزیر محترم نفت شروع می کند و با گزارش‌های تحلیلی خود سراغ قراردادهای نفتی می رود.

نخستین شماره از دوره جدید ماهنامه ((انرژی خاورمیانه امروز))، با پیام وزیر نفت منتشر شد

در فهرست این شماره همچنین عناوینی با موضوعات صنعت برق، سد سازی در ایران، انرژی های نو و محیط زیست به چشم می خورد که نشان از رویکرد همه جانبه و تخصصی این نشریه بین المللی به موضوع انرژی دارد.

مهندس سید مهدی حسینی ـ مدیرمسؤل ماهنامه، مأموریت نشریهMEET را دسترسی به اطلاعات تخصصی مورد نیاز مخاطبان نفت و انرژی در قالب تحلیل های کاربردی موثق، سریع و به موقع دانسته و چشم انداز آن را تبدیل شدن به یک مرجع اطلاعات نفت و انرژی معتبر در ایران و خاورمیانه تعریف می کند و هدف کلیدی این ماهنامه را «کاهش فاصله اطلاعاتی و ارتباطاتی صنعت نفت و انرژی ایران و جهان» از طریق اتکا بر دانش و تجربه خبرگان صنعت نفت و نیرو و بهترین های عرصه رسانه کشور و گردهم  آوردن ایشان درقالب شورای سیاستگذاری، نویسندگان و تحلیلگران به عنوان مغزافزار و انتخاب و استفاده از روزآمدترین نرم افزار و سخت افزارهای موجود می داند.

نشریه  MIDDLE EAST ENERGY TODAY یا به اختصار MEET در شماره نخست خود با تمرکز بر "نفت" به عنوان اصلی ترین منبع انرژی در ایران و خاورمیانه، به موضوعاتی نظیر قراردادهای جدید در صنعت نفت، امنیت انرژِی، تأمین مالی و سرمایه گذاری در صنعت نفت، شیل اویل، فناوری های جدید حفاری و صنعت پتروشیمی پرداخته است.

در فهرست این شماره همچنین عناوینی با موضوعات صنعت برق، سد سازی در ایران، انرژی های نو و محیط زیست به چشم می خورد که نشان از رویکرد همه جانبه و تخصصی  این نشریه بین المللی به موضوع انرژی دارد.

به گزارش روابط عمومی این نشریه، همه ی مطالب منتشر شده در نخستین شماره میت در وبسایت میت آنلاین (www.themeetonline.com) قابل مشاهده است و علاقه مندان به این نشریه می توانند نسخه ی کاغذی آن را نیز به صورت آنلاین تهیه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهنامه انرژی خاورمیانه امروز (MEET)

مشخصات شرکت تکمیل نشده

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.themeetonline.com
سایت ماهنامه تخصصی انرژی MEET