اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401315000353

طرح «هم پیوندی» در راستای خدمت به خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی آغاز به کار کرد

کد: 139401315000353

https://goo.gl/7MKHXE

، تهران , (اخبار رسمی): در طرح «هم پیوندی» شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر، خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی تا آخر خردادماه سال جاری می‌توانند به صورت رایگان از محصولات این شرکت بهره مند شوند.

«طرح هم پیوندی» در خدمت خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر، با اجرای طرح " هم پیوندی" تا آخر خردادماه سال جاری، محصولاتش را به خبرگزاری‌ها به‌صورت رایگان ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر، این شرکت باسابقه بیش از 15 سال در تولید و ارائه نرم افزارهای یکپارچه سازمانی، اجرای طرح«هم پیوندی» را تا آخر خردادماه  سال جاری، آغاز کرده است.

فراگستر در نظر دارد به‌ منظور تسهیل و روان‌سازی امور خبرگزاری‌ها و بنگاه‌های اطلاع‌رسانی فعال در حوزه رسانه و امر خطیر اطلاع‌رسانی و ارتقاء فرهنگ مطالعه در کشور، از طریق به‌کارگیری فناوری اطلاعات، با اجرای طرح «هم پیوندی» محصولات خود را بدون پرداخت هزینه و در قالب تهاتر به آن‌ها ارائه کند.

محصولات نرم‌افزاری در حوزه‌های مختلف از قبیل اتوماسیون اداری، حوزه مالی، منابع انسانی(حقوق و دستمزد)، بازرگانی و BPMS قابل‌ارائه هستند.

از جمله مشتریان شرکت فراگستر در این حوزه می‌توان: ایرنا، ایسنا، مجله خبری آفتاب، مجله موفقیت و ... را نام برد.

علاقه مندان میتوانند  جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت مراجعه و یا با واحد مهندسی فروش، خانم مهندس اصغری تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.faragostar.net/
وبسایت شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر
رویدادمرتبط های:

| آغاز طرح «هم پیوندی» | پایان طرح «هم پیوندی»