اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394082549534729

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود

کد: 1394082549534729

https://goo.gl/M3w6Yr

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ارتباطات و رسانه در هفته پایانی آبان‌ماه 1394در نگارستان شهر با حضور ناشران برتر این حوزه برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی انتشارات سیته، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ارتباطات و رسانه همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به همت مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و مشارکت شرکت انتشارات سروش، مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، انتشارات سیته، انتشارات سیمای شرق، انتشارات کارگزاران روابط ‌عمومی، ماهنامه مدیریت ارتباطات و فصلنامه رسانه برپا می‌شود.

در این نمایشگاه بیش از 500 عنوان کتاب در حوزه‌‌های ارتباطات، رسانه، روابط‌ عمومی، جامعه اطلاعاتی، بازاریابی و تبلیغات و مدیریت رسانه عرضه می‌شود و در کنار آن برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «کتاب و کتابخوانی در آیینه تصویر»، برپایی نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب و ارتباطات و رونمایی تازه‌های نشر در این حوزه‌‌ها از جمله برنامه‌هایی است که اجرا خواهد ‌شد.

انتشارات سیته نیز که نخستین ناشر کتاب‌های تخصصی بازاریابی و تبلیغات با سال‌ها تجربه و بیش از 70 عنوان کتاب مرجع آموزشی و دانشگاهی است، در خلال روزهای نمایشگاه از تازه‌های نشر خود رونمایی خواهد کرد.

 گفتنی است که نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ارتباطات و رسانه از 26 تا 30 آبان‌ماه 94 در نگارستان شهر، واقع در کوی نصر، خیابان علیالی، بوستان گفتگو برگزار می‌شود و علاقه‌‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 17 از آن بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| پایان نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ارتباطات و رسانه | آغاز نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های ارتباطات و رسانه