اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102351704729

کتاب «برند خودت باش» به زودی به بازار می‌آید

کد: 1394102351704729

https://goo.gl/wieqGj

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «برند خودت باش» اثری جذاب و خواندنی از پیتر مونتویا و تیم وندیهی در مراحل پایانی تولید است و به زودی در بازار نشر عرضه می‌شود. این کتاب را سامان شاهین‌پور ترجمه کرده است.

در این کتاب خواهید آموخت که چگونه یک برند بسازید و با کمک آن، روابط خود را با مشتریانتان شکل دهید؛ به گونه‌ای که شما را به عنوان یک فرد کلیدی تأثیرگذار جلوه دهد

کتاب «برند خودت باش» با ارائه­ مطالعه‌های موردی مختلف نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید برند موفقی داشته باشید و در بین ازدحام برندهای گوناگون بدرخشید، باید روی خودتان متمرکز شوید، زیرا شاید آنچه انجام می‌دهید منحصربه‌فرد نباشد، اما به طور قطع خود شما منحصربه‌فرد هستید. پس لازم است به جای تمرکز روی کالا یا خدمات و قیمت آنها به منظور دستیابی به بازار هدف، فکر و نگاه مخاطبان را نسبت به خودتان شکل دهید و البته بتوانید شخصاً و رودررو با آنها ارتباط برقرار کنید.

این کتاب یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت برندهایی را که بیش از سایر برندها در ذهن مخاطبان ماندگار شده‌اند، بررسی می‌کند؛ برندهایی که اغلبشان با اسم موسس شرکت آغاز و در نهایت، به یک برند فردی درخشان تبدیل شده­ است.

چگونگی ساختن برند فردی همان چیزی است که این کتاب برای شما به ارمغان می‌آورد. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه یک برند بسازید و با کمک آن، روابط خود را با مشتریانتان شکل دهید؛ به گونه‌ای که شما را به عنوان یک فرد کلیدی تأثیرگذار جلوه دهد.

کتاب برند خودت باش 15 فصل دارد که در 358 صفحه و قطع رقعی به زودی در اختیار علاقه‌مندان حوزه برندینگ قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت انتشارات سیته به آدرس http://www.citehpub.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]