اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394090749904729

کتاب «جنگ بازاریابی» تجدید چاپ شد

کد: 1394090749904729

http://j.mp/1NVAz8C

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب جنگ بازاریابى نوشته ال‌ریس و جک تروت با ترجمه محمود حمیدخانى در 208 صفحه در پاییز 1394 تجدید چاپ شد.

انتشار کتاب جنگ بازاریابی( چاپ دوم کتاب تجارت جنگ است)

به گزارش انتشارات سیته، کتاب جنگ بازاریابى که پیش از این با نام «تجارت جنگ است» منتشر شده بود، با تشبیه دنیاى کسب‌وکار به میدان نبرد، درک زوایاى مختلف آن را براى اهالى کسب‌وکار آسان مى‌کند. این کتاب از منابع کلاسیک حوزه استراتژى کسب‌وکار به شمار می‌آید و تاریخ انقضا ندارد. 

ال‌ریس و جک تروت، نویسندگان کتاب معتقدند، جنگ بازاریابى از جنگ نمى‌گوید، بلکه دنیاى تجارت را از دیدگاهى استراتژیک که پایه رقابت در دنیاى امروز است، تعریف و تجزیه و تحلیل مى‌کند. امروزه هیچ چیز، مهم‌تر از استراتژى نیست. حقیقت بازار تجارى امروز، خدمت‌رسانى به مشتریان نیست، بلکه تاختن و جنگیدن با رقباست.

به اختصار می‌توان گفت که بازار تجارى، جنگى است که در آن رقبا دشمن هستند و مشترى، سرزمینى است که باید فتح شود. هر کسی در هر جا وضعیت تجارى رقیب را دنبال مى‌کند. این بدین معنى است که به‌کارگیرى اصول جنگ بازار اهمیت بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده و مجموعه یک برنامه موفق تجارى باید به دقت یک طراحى جنگى باشد. از این رو است که روزبه‌روز بر اهمیت طراحى استراتژیک افزوده می‌شود. در اینجا فرقی ندارد که شرکت کوچک، متوسط یا بزرگ باشد؛ براى پیروزى در جنگ بازار، باید استراتژى خاصى را تدارک دید که هدف نهایى آن رسیدن به نتایج موفق تاکتیکى است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]