اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394091650234729

انتشار جلدچهارم کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان تا پایان امسال

کد: 1394091650234729

https://goo.gl/3ZU7DG

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه 6 جلدی 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی‌زبان، نوشته محسن میرزایی کتابی است که به شرح فراز و فرود‌های آگهی‌های تجاری در تاریخ مطبوعات ایران از آغاز پیدایش مطبوعات در کشورمان و روند آن تا پس از انقلاب اسلامی‌ ایران می‌پردازد.

جلد چهارم کتاب 230 سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان در راه است

به گزارش روابط عمومی انتشارات سیته، در سه جلد نخست، بخشى از تاریخ سیاسى و اجتماعى کشور پیش روی خواننده قرار می گیرد تا راحت تر بتواند سیر تحولات تاریخى و اوضاع سیاسى و اجتماعى را با روند تغییرات تبلیغات در کشور تطبیق دهد.

جلد چهارم پس از نگاهی گذرا به اوضاع اقتصادی ایران در پایان جنگ جهانی دوم، به بررسی دوران شکوفایی تبلیغات و پیدایش آژانس های تبلیغاتی جدید در دهه 30 و 40 شمسی می پردازد. سپس نگارنده از خاطرات خود و سابقه فعالیت‌هایش در تبلیغات آن روزگار سخن می گوید و در ادامه مصاحبه هایی را می آورد که با فعالان این صنعت در آرشیو شخصی خود داشته است.

هم اکنون جلد 4 در مراحل اولیه تولید است و تا پایان سال جاری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، محسن میرزایی پیشکسوت روزنامه‌نگاری که جزو اولین فارغ‌التحصیلان دوره‌ آموزش روزنامه‌نگاری به شکل آکادمیک در ایران بود که توسط روزنامه اطلاعات و دانشکده حقوق و مدیریت دانشگاه تهران برگزار می‌شد. فعالیت‌های روزنامه‌نگاری وی با روزنامه اطلاعات  به صورت حرفه‌ای آغاز شد. وی در سطوح مختلف از خبرنگاری تا معاونت سردبیری و تاریخ‌نگاری در روزنامه‌ها به کار پرداخته است. همچنین میرزایی نویسنده‌ چند مجموعه ارزشمند از تاریخ معاصر ایران است که به صورت مرجع در فضاهای آکادمیک استفاده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]