اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101251354729

حضور پررنگ انتشارات سیته در شبکه‌های اجتماعی

کد: 1394101251354729

http://j.mp/1OEe9yU

، تهران , (اخبار رسمی): شبکه‌های اجتماعی یکی از ویژگی‌های عصر ارتباطات است؛ ویژگی‌ای که بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا خود را با آن وفق دهند. یکی از این موسسات انتشارات سیته است که حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی دارد.

انتشارات سیته در شبکه های اجتماعی

عصر، عصر ارتباطات است و سرعت پیشروی این ارتباطات در جوامع بشری و اثر آن بر روی زندگی روزمره، حدی فراتر از تصور انسان دارد. در این میان، شبکه‌های اجتماعی نقشی برجسته‌تر و به همان اندازه تأثیری بیشتر دارند.

با توجه به اینکه تعداد قابل‌توجهی از افراد در تمام سطوح سنی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، بنابراین انتشارات سیته به منظور بالا بردن فرهنگ کتابخوانی حضور و فعالیت خود را در شبکه‌های مجازی بیشتر کرده است تا از این طریق ارتباطی بیشتر و بهتر با مخاطبان خود برقرار کند.

به گزارش روابط عمومی سیته، علاقه‌مندان می‌توانند در اینستاگرام (instagram.com/citehpub)، لینکدین (linkedin.com/company/citeh-publication)، توییتر (twitter.com/Citehpub) و فیسبوک (facebook.com/Citehpub)  با این انتشارات تعاملی دوسویه داشته باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات سیته

انتشارات سیته در سال 1381 با هدف آموزش و فراهم کردن بستری جدید برای رشد و شکوفایی در حوزه بازاریابی و تبلیغات تأسیس شد و از 1385 فعالیت مستمر خود را آغاز کرد. سیته هم‌اکنون با بیش از 70 عنوان کتاب در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات، برندینگ، فروش و مدیریت به فعالیت خود ادامه می‌دهد و همواره می‌کوشد با مشورت و تبادل نظر، بهترین و درست‌ترین انتخاب را درباره‌ی کتاب‌ها، موضوع‌ها و نام آنها داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب