اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022755985302

نخستین شبکه آنلاین معرفی کسب‌وکارهای تخصصی صنعت برق و صنایع وابسته راه‌اندازی شد

کد: 1395022755985302

https://goo.gl/PZHeox

، تهران , (اخبار رسمی): برگنما زیربنای تجارت الکترونیک در صنعت برق و صنایع وابسته است، امروزه تبلیغات برای هر کسب‌وکاری یکی از نیازهای اساسی محسوب می‌شود و این شبکه در این راستا توانسته‌است با ایجاد بستری مناسب این امکان را فراهم کند تا هر تولیدکننده، واسطه، سرویس دهنده و متخصص در صنعت برق بتواند ضمن ایجاد یک پروفایل آنلاین (مشابه وب سایت) توانمندی، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین و رایگان به نمایش گذاشته و فروش خود را گسترش دهد.

شبکه آنلاین و رایگان معرفی کسب و کارهای تخصصی صنعت برق و صنایع وابسته

این روزها واژه استارت آپ را زیاد شنیده ایم و در بسیاری از حوزه‌ها، پروژه‌ای را با نام استارت‌آپ می‌شنویم. استارت آپ راه حلی جدید در قالب یک پروژه است که تضمینی برای موفقیت آن طبق یک راه‌حل مشخص وجود ندارد. یکی دیگر از بحث های داغ این روزها بحث «شهر هوشمند» یا شهر الکترونیک است، شهر هوشمند شهری است که اکثر فعالیت‌های مردم شهر به صورت الکترونیکی انجام می شود و زیربناهای مختلفی دارد، یکی از زیر بناهای مهم در شهر هوشمند، زیربنای تجارت الکترونیک است.

به گزارش روابط عمومی برگ‌ نما، این شبکه آنلاین، نام استارت‌آپی است که با نگاه به جامعه متخصصین برق و صنایع وابسته در راستای شهر هوشمند راه‌اندازی شده است. این استارت‌آپ که به صورت رایگان خدمات رسانی کرده و متشکل از بستری جهت معرفی کسب‌و‌کار به صورت وب 2 است که در آن ثبت نام متقاضی به صورت خودکار و کاملاً منعطف بر اساس اطلاعات کاربر انجام می‌شود که با ترکیب یک شبکه مجازی محلی قدرتمند، بستر کاملی را تشکیل می‌دهد. برگ‌نما از یک نگاه یک طراح سایت با در نظر گرفتن سادگی بسیار زیاد برای عموم کاربران جهت ایجاد یک وب سایت اختصاصی در یک شبکه مجازی کسب و کار است که می تواند برای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ کارایی داشته  و از نگاه دیگر بستری مخاطب‌پذیر جهت افزایش میزان محبوبیت، معرفی و فروش محصولات و خدمات کسب‌وکارهای موجود در خود است.

به گفته شهرام مهیاری، مدیر اجرایی برگ نما، این شبکه آنلاین می‌تواند تحولی بزرگ در صنعت تجارت الکترونیک به صورت شبکه‌ای تخصصی در راستای فرهنگ‌سازی تجارت در شهر هوشمند ایجاد کند. این استارتاپ که نتیجه بیش از چهار سال تلاش مستمر تیمی است توانسته تاکنون بسیاری از کسب‌وکارهای صنعت برق را پوشش داده و محصولات و خدمات آنها را به صورت آنلاین معرفی کند و همچنین سهولت انتخاب محصول را برای مشتریان در جستجوهای گوگل فراهم سازد.

وی افزود: «این شبکه تخصصی تمامی نیازهای یک کسب و کار را در حوزه صنعت برق به صورت آنلاین پوشش داده و کمک می کند تا هر شغل یا کسب و کاری بتواند به صورت مستقل از یک وب سایت تخصصی با قابلیت های متعدد به صورت رایگان بهره مند شود، ارتباط داخلی مشاغل با یکدیگر و ارتباط دو سویه با مخاطبان و مشتریان، قابلیت های مدیریتی محتوای هر پروفایل از قبیل مدیریت محصولات و خدمات و چیدمان مطالب در کنار سیستم نمایش آمار بازدیدهای انجام شده توانسته است جایگاه ویژه‌ای را برای این شبکه تخصصی ایجاد کند. در نهایت حضور این گونه شبکه‌های تخصصی را نه‌تنها به عنوان ابزاری جهت تسهیل کسب‌وکار و خرید و فروش، بلکه به عنوان ابزاری جهت تجارت بین الملل مهم و تاثیر گذار معرفی کردند.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه متخصصین برق

برگنما زیربنای تجارت الکترونیک در صنعت برق و صنایع وابسته است. این شبکه در این راستا توانسته‌است با ایجاد بستری مناسب این امکان را فراهم کند تا هر تولیدکننده، واسطه، سرویس دهنده و متخصص در صنعت برق بتواند ضمن ایجاد یک پروفایل آنلاین (مشابه وب سایت) توانمندی، محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین و رایگان به نمایش گذاشته و فروش خود را گسترش دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]