اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395031956865353

حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت، خبر خوش داد:

با کارمزد 2 درصدی تسهیلات بگیرید

کد: 1395031956865353

https://goo.gl/F24ZhV

، تهران , (اخبار رسمی): متقاضیان وام قرض الحسنه می توانند از بانک قرض الحسنه رسالت، تسهیلات تازه ای با کارمزد 2 درصدی دریافت کنند.

حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت

تا امروز به متقاضیان در سراسر کشور، حدود یک میلیون و 500 هزار فقره وام قرض الحسنه پرداخت شده که میانگین هر وام را می توان معادل 8 میلیون و 300 هزار تومان ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت،  محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت  با بیان اینکه تسهیلات این بانک با کارمزد سالیانه 2درصد پرداخت می شود، گفت: سقف وام اعطایی در بانکداری اجتماعی 30میلیون تومان با بازپرداخت 10تا 60 ماه است.
وی  در گفت‌وگو با اخبار رسمی افزود: از نظر شرعی به اندازه ایی مجاز به اخذ کارمزد تسهیلات اعطایی هستیم  که بتوانیم هزینه های بانکی را پوشش دهیم و هم اکنون این میزان کارمزد 2 درصد است.
 حسین زاده در خصوص دریافت کارمزد 2 درصدی تسهیلات اعطایی بانک قرض الحسنه رسالت از متقاضیان اظهارداشت: این میزان کارمزد نیز به منظور پرداخت هزینه های جاری اخذ می شود و این بانک از ارائه خدماتی همچون کارت بانکی، اینترنت بانک، تلفن بانک و... کسب درآمد دارد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر فعالیت سه ساله این بانک افزود: تا امروز به متقاضیان در سراسر کشور، حدود یک میلیون و 500 هزار فقره وام قرض الحسنه  پرداخت شده که میانگین هر وام را می توان معادل 8 میلیون و 300 هزار تومان ارزیابی کرد.
حسین زاده از استقبال و مشارکت مردم در سپرده گذاری قرض الحسنه خبر داد و گفت: حجم سپرده گذاری بر اساس پراکندگی شعب بانک قرض الحسنه رسالت است، به طوری که در برخی از استان ها همچون کرمان به ازای هرخانوار یک حساب سپرده گذاری قرض الحسنه دراین بانک وجود دارد. 
این فعال صنعت بانکداری، قرض الحسنه را یکی از عقود تجاری و اسلامی دانست و تصریح کرد: برای توسعه و ترویج بانکداری اسلامی، نیازمند ساماندهی و نظارت بر سنت قرض الحسنه هستیم.
وی با انتقاد از نبود نظارت بر اعطای وام های قرض الحسنه یادآور شد: هم اکنون در محافل دوستانه، خانوادگی، برخی ارگان ها، مدارس و... صندوق های قرض الحسنه ای برپا و احداث شده که هیچ گونه نظارتی بر چگونگی توزیع نقدینگی آن دیده نمی شود و ضوابط قانونی بر تخصیص سرمایه آنها وجود ندارد که ادامه این روند، قطعا انحراف سرمایه های مردمی را به همراه خواهد داشت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت با هدف ترویج بانکداری اسلامی و افزایش تعداد تسهیلات به سپرده گذاران خود و همچنین ارائه خدمات نوین بانکی کار خود را آغاز کرد . این بانک به عنوان اولین بانک قرض الحسنه خصوصی کشور با ارائه خدمات نوین بانکی و بسط و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت وام های خرد امیدوار است بتواند در افزایش سطح رفاه مردم و جامعه و حل مشکلات و نیازهای ضروری آنها مؤثر واقع شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه