اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766555566

دیدار دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو با مشاور عالی وزیر اعلام شد

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی است

کد: 1395042766555566

http://goo.gl/vTQOs8

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزارت ورزش و جوانان کسب کرسی های بین المللی در سطح مدیریت های اجرایی فدراسیون های جهانی را توسط هم وطنان ایرانی به منظور اثر گذاری در مدیریت کلان ورزشی جهان بسیار امید بخش دانست.

ایران آماده برگزاری مسابقات جهانی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، حسین رفعتی دبیرکل ایرانی الاصل فدراسیون جهانی تکواندو به همراه پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران با حضور در ساختمان شماره یک وزارت ورزش و جوانان با دکتر عبدالحمید احمدی ملاقات کرد.

در این دیدار احمدی کسب کرسی های بین المللی در سطح مدیریت های اجرایی فدراسیون های جهانی را توسط هم وطنان ایرانی به منظور اثر بخشی در مدیریت کلان ورزشی جهان مثبت دانست .

وی همچنین از حمایت ها و همکاری های فدراسیون جهانی از برنامه های توسعه ای فدراسیون تکواندو قدردانی و آمادگی وزارت را برای هرگونه همکاری اعلام کرد .

مشاور عالی وزیر از رشته تکواندو به عنوان یکی از شاخص ترین رشته های ورزشی ایران نام برد و کسب افتخارات را نتیجه همدلی ، تلاش و مدیریت خوب رئیس فدراسیون ، دانست .

 وی همچنین رشد قابل ملاحظه تکواندو در بین بانوان را مورد توجه قرار داد و خواستار حمایت جدی تر فدراسیون جهانی از برنامه های توسعه ای تکواندو کشورهای اسلامی بویژه ایران شد .

احمدی همچنین پیشنهاد همکاری فدراسیون جهانی برای میزبانی ایران برای مسابقات جهانی تکواندو مردان را مطرح کرد.

 رفعتی دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در تکواندو ایران ، برنامه های توسعه ای فدراسیون جهانی را برای رشد و ارتقاء تکواندو در سطح جهان تشریح کرد .

 وی به سیاست های جدید فدراسیون جهانی مبنی بر استفاده از ظرفیت های کشورها براساس اصول و استانداردهای لازم جهت میزبانی مسابقات جهانی بطور مطلوب اشاره کرد و از ایران به عنوان یک قطب برای اجرای این سیاست ها نام برد .

دبیرکل فدراسیون جهانی تکواندو عنوان کرد یکی از برنامه های توسعه ای فدراسیون ایجاد مراکز جهانی توانمندسازی تکواندو در قاره هاست که 7 مرکز در اروپا و 2 مرکز در آسیا از سال 2017 آغاز به کار خواهند کرد . یکی از مراکز آسیا در ایران و دیگری در کشور کره خواهد بود.

رفعتی با اشاره به حضور قدرتمند تیم نونهالان و نوجوانان تکواندو دختران ایران در مسابقات جهانی به میزبانی کره عنوان کرد : کسب 5 مدال طلا توسط تیم ملی ایران نشان داد تکواندو بانوان ایران آینده ای درخشان در پیش دارد . تا آنجا که تکواندوکاران کره ای خواستار حضور در ایران و برگزاری کمپ های مشترک شده اند.

در این نشست پولادگر رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران وجود حسین رفعتی را به عنوان دبیر کل فدراسیون جهانی تکواندو فرصتی طلایی خواند و از نگاه حمایتی دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی در راستای توسعه تکواندو بانوان با پوشش اسلامی تشکر کرد . وی همچنین خواستار میزبانی مسابقات جهانی تکواندو مردان توسط ایران شد .

در حال حاضر 206 کشور عضو فدراسیون جهانی تکواندو هستند .

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش