اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050168915424

برگزاری مانورمقابله با آتش سوزی در ایرانسل

کد: 1395050168915424

https://goo.gl/o8WXWH

، تهران , (اخبار رسمی): مانور بزرگ مقابله با آتش‌سوزی به منظور آمادگی هر چه بیشتر در مواجهه با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد.

برگزاری مانورمقابله با آتش سوزی در ایرانسل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این شرکت با تکیه بر تخصص و تجارب بین المللی خود، برنامه های آمادگی مدیریت بحران را در سطوح و ابعاد مختلف در نظر گرفته است. این برنامه ها جهت افزایش تداوم خدمات ایرانسل در برابر تهدیدها و خطرات مختلف و همچنین حفاظت از نیروی انسانی در مواقع بروز خطر و هماهنگی بیشتر برای مدیریت بحران پیش‌بینی شده اند.

بر این اساس با توجه به خشکی و گرمای هوا در فصل تابستان، آتش‌سوزی از جمله تهدیدات پیش‌روی هر سازمانی تلقی می شود. شرکت ایرانسل نیز ضمن انجام بازرسی‌های فنی متعدد و آموزش پرسنل در مقابله با این تهدید، با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط مانور مقابله با آتش‌سوزی را برگزار کرد.
در این مانور، تمام کارکنان حاضر در ساختمان مرکزی ایرانسل پس از به صدا در آمدن زنگ هشدار، با رعایت اصول و مقررات ایمنی که از قبل درباره آن آموزش دیده بودند، محل کار خود را ترک کردند و در محل امن از پیش مشخص شده پناه گرفتند.

ایجاد آمادگی برای واکنشهای سریع و صحیح در زمان بروز حوادث و نحوه امدادرسانی به آسیبدیدگان از مهمترین مواردی بود که در برگزاری این مانور به آن توجه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایرانسل

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان دومین اپراتور تلفن همراه کشور، در طول سال‌های فعالیت خود با تلاش روزافزون در جهت ارتقای زیرساخت‌های خود، موفق به کسب مجوزهای زیر از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شده است. ایرانسل هم اکنون سریع‌ترین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور را در اختیار مشترکان خود قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]