اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174740420

سامسونگ به عضویت بورد مطالعاتی کاخ سفید درآمد

توسعه نسل پنجم شبکه های وایرلس در آمریکا

کد: 1395051174740420

http://goo.gl/hNy1uE

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت سامسونگ در پروژه کاخ سفید برای توسعه نسل پنجم شبکه های وایرلس با 400 پژوهشگر و سه شرکت فعال در زمینه مخابرات همکاری می کند .

توسعه نسل پنجم شبکه های وایرلس در أمریکا

سامسونگ در طرحی همکاری می کند که جایگاهش را در توسعه شبکه ارتباطی دنیا ثبت می کند.

به گزارش اخباررسمی به نقل از وب سایت شرکت سامسونگ،این شرکت  به عنوان عضوی از بورد مطالعاتی سیستم وایرلس پیشرفته که پروژه تعریف شده توسط کاخ سفید است با دولت آمریکا همکاری می کند؛این پروژه به منظور تسریع روند توسعه  نسل پنجم شبکه های وایرلس 5G در آمریکا است.

 توسعه نسل پنجم  شبکه های وایرلس  با همکاری 400 پژوهشگر حوزه ارتباطات و مخابرات در آمریکا  و چندین شرکت پیشگام  در این زمینه انجام خواهد شد و انتظار می رود اجرای این طرح بالغ بر دو سال زمان نیاز داشته باشد و بعد از تکمیل این طرح سیستم ارتباطاتی  دنیا تغیر زیادی خواهد کرد که باعث  سه برابر شدن سرعت اینترنت در دنیا می شود.

سامسونگ به دلیل تجربه 35 ساله در زمینه تکنولوژی‌های ارتباطی تلفن همراه  نقشی کلیدی در اجرای این پروژه در آمریکا بر عهده دارد  ویکی از اعضای اثرگذار تيّم است.

چارلی زانگ معاون مدیر عامل شرکت سامسونگ آمریکا در این مورد می‌گوید:پروژه کاخ سفید پلت فرم ایده آلی  را برای ثبت اثر ماندگاری از سامسونگ در توسعه شبکه های ارتباطی آینده دنیا فراهم کرد. اجرای این طرح با کمک گروه وسیعی از کارشناسان خبره و کارکشته  در  زمینه مخابرات فرصت تجربه آموزی را هم در اختیار ما قرار می دهد.

سامسونگ در نظر دارد زمینه را برای  انتقال شبکه وایر لس  نسل پنجم به دیگر کشورهای دنیا فراهم کند  تا افراد بیشتری از مزایای  نسل تازه مخابراتی و ارتباطاتی دنیا برخوردار شوند.

 سامسونگ تکنولوژی‌های تقویت نیرو و آنتن های مورد استفاده برای نسل پنجم شبکه های وایرلس را تولید کرده است که با کمک آن ، تجهیزات الکترونیکی کوچکتر و مدرن تر می توانند طیف وسیع تری از امواج را جذب کنند و سرعت اتصال آنها به اینترنت بیشتر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامسونگ

Samsung Electronics Co., Ltd. در عرصه فناوری همواره پیشرو بوده و فرصت‌های جدیدی را برای مردم در سراسر دنیا ایجاد کرده است. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، تحول و دگرگونی در دنیای تلویزیون، تلفن‌های هوشمند، تبلت، کامپیوتر، دوربین‌، وسایل الکترونیکی خانگی، چاپگر، سیستم‌های LTE، تجهیزات پزشکی، نیم رسانا‌ها و سیستمهای LED است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]