اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275665816

نوآوری تازه هیتاچی که باعث کاهش تولید محصولات ناقص می شود

سیستم تحلیل تصویر هیتاچی و دایسل

کد: 1395051275665816

http://goo.gl/XGwhc1

، (اخبار رسمی): سیستم تحلیل تصویر شرکت هیتاچی می تواند نقص های دستگاههای استفاده شده در فرایند تولید را به کارگران مسول رصد واحد تولیدی اطلاع دهد و این تحلیل از روی تصویردوربین های موجود در کارخانه انجام می شود.

کار نمادین هیتاچی برای کاهش مصرف انرژِی

هیتاچی و دایسل سیستمی را طراحی و تولید کردند که باعث افزایش کیفیت محصولات این دو براند خواهد شد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت هیتاچی این براند با مشارکت شرکت دایسل  سیستم  تحلیل تصویری را ایجاد کرده است تا نشانه های نقصان درعملکرد تجهیزات کارخانه ها و از کار افتادن آنها را به کارگران مسول رصد واحد تولیدی و صنعتی منتقل کند.

هیتاچی استفاده از این سیستم را زمینه ساز افزایش کیفیت و کمیت تولید و در نهایت افزایش سطح کارایی در سیستمهای تولیدی و صنعتی و در خطوط تولیدی  اعلام کرده است.این دو برانر طی شانزده ماه اخیر در این زمینه مطالعه کرده اند  و سیستم ایجاد شده در شماری از واحد های تولیدی این دو براند استفاده شده است  تا ضعفها و کاستی های ان مشخص شود.

هیتاچی پیش بینی می کند استفاده از این سیستم باعث افزایش دوره ضمانت محصولات تولیدی کارخانه شود زیرا می توان به سالم بودن این محصولات در فرایند تولید اطمینان بیشتری داشت.مسوول این پروژه در هیتاچی می گوید: در سالهای اخیر بارها  ما شاهد برگزاری فراخوان تئسط براندهای مختلف بودیم زیرا در چندین مدل از تولیدات آنها نقص های جدی مشاهده شده بود.

به همین دلیل ما به این فکر افتادیم که باید نظارت دقیق تر  و بیشتری روی فرایند تولید وجود داشته باشد تا تولید محصولات ناقص کمتر شود. در اولین گام باید مطمین شویم که تجهیزات به درستی کار می کنند و قطعه ای که با کمک آنها تولید می شود سالم است.

سیستم تحلیل تصویری که ایجاد کردیم دقیقا همین کار را انجام می دهد  و به ما کمک می کند با این مشکل مقابله کنیم.هیتاچی فعلا این سیستم را در کارخانه های خود استفاده می کند و طرحی برای فروش آن به دیگر براندها ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیتاچی

هیتاچی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی خدمات مهندسی و صنایع الکترونیکی است، که بطور عمده در زمینه‌های تولید لوازم الکترونیکی، رایانه ای و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در چیودا، توکیو قرار دارد. و حوزه های فعالیت این شرکت از این قرار هستند: سیستم‌های مخابراتی و سامانه‌های اطلاعاتی، سخت‌افزارهای رایانه‌ای، تجهیزات الکتریکی، سیستم‌ها و تجهیزات نیروگاهی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، صنعت خودروسازی، لوازم و قطعات الکترونیکی، ماشین‌آلات ساخت‌وساز، سازه‌های فلزی، فناوری هوافضا و ارائه خدمات مالی. این شرکت از سال 1910 راه اندازی شد و هم اکنون در اغلب کشورهای دنیا نمایندگی فروش دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]