اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052890365277

فاممت چه نقشی در انبوه اطلاعات دارد

فرصت های جدید اطلاعات دنیای مجازی

کد: 1395052890365277

http://goo.gl/8eTRa4

، بانه , (اخبار رسمی): با استفاده روز افزون گجت ها و خدمات آنلاین و گسترش مبحث اینترنت اشیاء کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که تا پایان سال 2020 میلادی حجم اطلاعات تولید شده در جهان بیش از 1000 درصد رشد می‌کند.

حجم عظیم اطلاعات و نقش فاممت در ایجاد فرصت های مفید

در حال حاضر هر خانواده به طول میانگین سالانه اطلاعاتی معادل حافظه داخلی 65 دستگاه گوشی هوشمند آیفون با حافظه داخلی 32 گیگابایات تولید می‌کند

به گزارش فاممت، مرکز تحقیقاتیIDC  گزارشی را با عنوان "دنیای دیجیتال" منتشر کرده که در آن گفته شده است حجم اطلاعات جهان بین سا‌ل‌های 2013 تا 2020 میلادی 10 برابر افزایش می یابد.
هم چنین  IDC  می گوید که  در سال  2012  حجم اطلاعات تولید شده برابر 2.8ZB بوده که از این حجم فقط 3 درصد اطلاعات مفید بودند
بنا بر این گزارش در حال حاضر هر خانواده به طول میانگین سالانه اطلاعاتی معادل حافظه داخلی 65 دستگاه گوشی هوشمند آیفون با حافظه داخلی 32 گیگابایات تولید می‌کند.

این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود که اگر روند یاد شده به همین صورت ادامه پیدا کند در سال 2020میلادی میانگین حجم اطلاعات سالانه که یک خانواده تولید می‌کند به اندازه 318 دستگاه گوشی هوشمند آیفون با حافظه داخلی 32 گیگابایت شود.

مرکز تحقیقاتی IDC  توضیح داد که در سال 2013 میلادی تنها 22 درصد از حجم کلی اطلاعات موجود در جهان مفید بودند و کمتر از 5 درصد اطلاعات مفید مورد بررسی قرار گرفتند.
اما کارشناسان بر این باورند که در سال 2020 میلادی بیش از 35 درصد اطلاعات در جهان مفید هستند که این اتفاق به دنبال گسترش هرچه بیشتر مبحث "اینترنت اشیاء" صورت می‌گیرد.

مطالعه مرکز تحقیقاتیIDC  نشان داد که در سال 2013 میلادی مجموع حجم اطلاعات موجود در جهان 4.4 تریلیون گیگابایت بوده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال 2020 میلادی به بیش از 44 تریلیون گیگابایت برسد.

در کنار این آمار امروزه ما با پدیده ای مواجه هستیم به نام انفجار اطلاعات.انفجار اطلاعات ( Information explosion) : به معنی رشد سریع اطلاعات انتشار یافته و آثار حاصل از اطلاعات اضافی. وقتی حجم اطلاعات زیاد می‌شود مدیریت اطلاعات سخت تر می‌شود و کار به اضافه‌بار اطلاعاتی می انجامد.

" در حجم عظیم اطلاعات برای ایجاد بهره وری  در زمینه اطلاعات مفید باید روشهای مدون و ساختار یافته ای را به کار بگیریم"

فاممت (FAMMET)  : برای راه حل این پدیده خلق شده و برای بهروه وری بیشتر از زمان و بالابردن فرصتنمایش مفید از این حجم اطلاعات  ایجاد شده.

تعریف بنیادی فاممت (FAMMET) : (شبکه ی حرفه ای کسب و کار)

همگام با فعالیت های تخصصی و کسب و کاری افراد، بهترین فرصتها را در زمینه کسب و کار و تخصص فرد در اختیار او قرار میدهد و از سر در گمی در حجم عظیم اطلاعات جلوگیری می کنید.

آشنایی با ابزارهای فرصت یاب فاممت :

  • ارتباطات (CONNECTIONS)
  • مدیریت پروژه (PROJECT MGMT)
  • تقویم کاری (TIME TABLE)
  • اخبار (NEWS)
  • منشی ( SECRETARY)
  • شغل و متخصص (JOB / EXPERT)
  • راه سازمانی (CORRIDOR)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فاممت

اولین شبکه ی اجتماعی کسب و کار در ایران است که با دو رویکرد " متخصص" و " کسب و کار (سازمان) " فعالیت می کند. ارائه ارتباطات تخصصی و هدفمند در کنار ابزارهای مورد نیاز یک متخصص و کسب کار مانند: مدیریت پروژه، تقویم کاری منشی، شغل و استخدام و ... باعث می شود که در حجم عظیم اطلاعات "بهترین فرصت ها" در اختیار کاربران فاممت قرار گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]