اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990835905

چرا به برنامه ریزی جهت تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید

آنچه درباره «کلمات کلیدی» باید بدانید

کد: 1395052990835905

http://goo.gl/ZyK3bL

، تهران , (اخبار رسمی): چرا به برنامه ریزی جهت تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید؟ جستجوی کلیدواژه ای یک بخش اساسی‬ در«سئو» است که می‌تواند‬ شما را در درک چیزی که مردم می‌نویسند یاری کند.

آنچه درباره «کلمات کلیدی» باید بدانید

به گزارش روابط عمومی فست سئو، پیش از اینکه وب سایت خود‫ را بهینه سازی نمایید،‬ باید بدانید که چه چیزی را می‌خواهید بهینه سازی کنید،‬ پیدا کردن کلیدواژه های درست برای‬ تمرکز بر اهداف سئو می‌تواند دشوار باشد‬ ولی خوشبختانه، داده های زیادی وجود‬ دارد که ما می‌توانیم از آن برای‬ جستجوی کلیدواژه استفاده کنیم. 

کلیدواژه چیزی است که جستجو‬ کنندگان در موتورهای جستجو قرارش می‌دهند.؛ موتورهای جستجویی همچون گوگل و‬ بینگ مرتبط ترین نتایج‬ را برای کوئری جستجوی شما را‬ مبتنی بر هر چیزی که در مورد شما‬ و تمامی محتویات اینترنت می‌دانند پیدا می‌کنند،‬ ولی باید به یاد داشته باشید‬ که موتورهای جستجو به سختی‬ می‌توانند مقوله مورد جستجوی کاربر را‬ درک کنند (جز اینکه به خوبی آن را مطر‫ح کرده باشید)؛‬‬ به همین علت است که شما‬ جستجوهای خود را تغییر می‌دهید‬ و از جستجوهای توصیف کننده تری استفاده می نمایید.‬

بر همین اساس، شما کلیدواژه ای را امتحان می‌کنید‬ ولی به آن چیزی که می‌خواهید نمی رسید،‬ بنابراین دقیق‌تر آن را مطرح می‌کنید‬ و یا اینکه به شکل دیگری آن را می‌نویسید.‬ اصل ماجرا این است که افراد‬ زیادی در جهان وجود دارند که کلیدواژه ها را‬ هر لحظه و هر ساعت و‫ هر روز وارد می‌کنند‬ و باید ما بتوانیم بفهمیم که چه چیزی را تایپ می‌کنند‬ تا صفحات خود را برای بودن در نتایج جستجو‬ برای آن واژه ها بهینه سازی نماییم.

برنامه ریزی تحقیق کلمات کلیدی

‬ جستجوی کلیدواژه ای یک بخش اساسی‬ درسئو است که می‌تواند‬ شما را در درک چیزی که مردم می‌نویسند، فراوانی آن،‬ ارتباط آن با اهداف کسب و‬ کاری و رقابتی بودن آن برای دریافت رتبه یاری کند.

مثالی میزنم؛ فروش‬ ماشین !!‬ شما ممکن است فکر کنید که‬ کلیدواژه ” ماشین ” رنک را دریافت می‌کند‬ ولی وقتی که کمی بررسی انجام دهید‬ می‌فهمید که لیستتان ساخته نمی‌شود، چرا؟‬ خب، با وجودی که واژه در‬ موتورهای جستجو با فراوانی بالایی تایپ می‌شوند‬ ولی باید مرتبط بودنشان را نیز در نظر بگیرید‬.

به چند دلیل یک فرد واژه‬ ماشین را در موتورهای جستجو می نویسد؟‬ ممکن است آنها به دنبال ماشین‌های‫ اسباب بازی باشند، ممکن است به‬ دنبال جایی برای تعمیر ماشین‌ها باشند، یا ماشین‌های اجاره ای.‬ اینها چند نمونه از صدها چیزی‬ است که ارتباطی به خرید ماشین ندارد‬ و همچنین به تمامی افرادی فکر‬ کنید که میخواهند رتبه ای برای‬ واژه ماشین در موتورهای جستجو کسب کنند‬.‬ عبارت ” یک تویوتا کمری 2010‬ آبی بخرید” کمتر تایپ می‌شود‬ ولی همچنان به آن مربوط است ولی چندان رقابتی نیست.

‬ کلیدواژه هایی مانند این ممکن است‬ برای بهینه سازی در لیست شما قرار بگیرد‬. حال که درک بیشتری از کلیدواژه ها‬ و جستجوی کلیدواژه ای بدست آوردیم‬ باید به برنامه ریزی بپردازیم‬. یک جستجوی کلیدواژه ای موثر باید‬ رویکردی منطقی و منظم داشته باشد‬ که منجر به پیدا کردن کلیدواژه هایی‬ می‌شود که شما می‌توانید از آن در‬ محتویات وب سایت خود استفاده کنید.

‬ در نهایت برنامه ی جستجوی کلیدواژه‬ داده های مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهد‬ که با آن می‌توانید در‬ مورد کلیدواژه هایی که بیشترین بازده‬ و ارتباط و سود برای کسب‬ و کارتان دارد تصمیم گیری کنید.‬ هر ماه میلیون‌ها کوئری جستجو می‌شود، ما باید اهداف‬ فرایند جستجو کلیدواژه ای را درک‬ کنیم و چگونگی گردآوری و‬ تحلیل داده ها برای تصمیم گیری‬ در مورد وب سایت را بفهمیم‬‬‬‬‬‬.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فست سئو

خدمات سئو سایت و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]