اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091385428

مردم به من روحیه و انرژی دادند،از همه ممنونم

سلیمی:وزیر ورزش ما را حمایت کرد

کد: 1395053091385428

http://goo.gl/sQH5do

، تهران , (اخبار رسمی): دارنده مدال طلای المپیک لندن از قدرشناسی مردم و حمایت وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد.

سلیمی:وزیر ورزش همه جوره ما را حمایت کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، بهداد سلیمی در حاشیه مراسم استقبال از ملی پوشان وزنه برداری از انرژی مثبت مردم در طول دوران قهرمانی اش به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: مردم برای من سنگ تمام گذاشتند و از حضور پر مهر آنها در مراسم استقبال خوشحالم، خیلی زحمت کشیدند. آنها به من انرژی دادند و در شرایط سخت به من روحیه بخشیدند از مهر و محبت آنها بسیار ممنونم.
وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران که با ناداوری، حقش در بازیهای المپیک ریو تضییع شد، با بیان اینکه "شرمنده مردم شدم "ادامه داد: همه چیز مشخص بود و همه دنیا دیدند در دسته فوق سنگین چگونه حق من تضییع شد ، در هر حال چند روزی استراحت می کنم تا بتوانم برای آینده تصمیم خوبی بگیرم.
بهداد سلیمی از حمایتهای وزارت ورزش و جوانان هم به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: گودرزی همه جوره ما را حمایت کرد، دستشان درد نکند.
این وزنه بردار افتخار آفرین، همچنین با اشاره به پرداخت پاداش برابر مدال طلا به او که از سوی وزیر ورزش و جوانان اعلام شده است، گفت: دستشان درد نکند ، وزیر ورزش و جوانان لطف کردند خودم را لایق این همه لطف نمی دانستم ولی دستشان درد نکند.
بهداد سلیمی  فضای آرام وزنه برداری را در موفقیت های این رشته یک شاخص مهم عنوان کرد و اظهار داشت: از وقتی آقای مرادی سکاندار وزنه برداری شدند این رشته را به خوبی با مدیریت خود اداره کرده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش