اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091515428

حاضر نیستند حق وزنه برداری ایران را استیفا کنند

گودرزی: مدال علیزاده اثری شگرف و اساسی دارد

کد: 1395053091515428

http://goo.gl/K8T6Ml

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به شکایت ایران در خصوص تضییع حقوق بهداد سلیمی خوشبین نیست؛ گفت : این شکایت را برای ثبت در تاریخ مطرح و پیگیری می کنیم تا روشنگری کنیم.

گودرزی: مدال علیزاده اثری شگرف و اساسی دارد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل ازروابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی که در مراسم استقبال از وزنه برداران کشورمان درفرودگاه امام خمینی (ره ) حضور داشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بار کسب مدال همیشه در تمام مسابقات آسیایی، جهانی و بازی‌های المپیک روی دوش کشتی و وزنه برداری است که این بار هم همین اتفاق رخ داد. همان‌طور که شاهد بودیم، ملی‌پوشان وزنه‌برداری دو مدال طلا کسب کردند و با اتفاقی که برای سلیمی پیش آمد شانس یک مدال طلای دیگر را از دست دادیم. متأسفانه مدیران ورزشی جهان اجازه نمی‌دهند کشورها به حق‌شان برسند. ما هم از نمایندگی مردم و دولت آمده‌ایم تا بگوییم که از عملکرد آنها خرسندیم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی پیرامون پیگیری برای حقوق وزنه برداری ایران در بازیهای المپیک ریو اظهار داشت: در مورد اتفاق وزنه‌برداری شکایتی به مراجع قانونی اعلام شده است و از دوستانی که در ریو هستند خواسته‌ام تا پیگیر این موضوع باشند. تا به اینجا که نتیجه‌ای نداشته و فکر نمی‌کنم نتیجه‌ای داشته باشد. همه متوجه شدند که رئیس فدراسیون جهانی گفت که حق با ما است، اما حاضر نیستند این حق را استیفا کنند در نهایت هم یک اعلام موافقت با ما می کنند اما این شکایت را برای ثبت در تاریخ مطرح و پیگیری می کنیم تا روشنگری صورت گیرد.
گودرزی در پاسخ به عملکرد ورزشکاران باقی مانده ایران در بازیهای المپیک ریو اظهار داشت: امیدوارم بقیه نفرات هم که همچنان در ریو هستند، مدال بگیرند، خوشبختانه امروز یک مدال طلا و برنز کسب کردیم و این پتانسیل وجود دارد که در روزهای پایانی جایگاه رده بندی مدالی ایران هم ارتقا یابد.
وزیر ورزش و جوانان از مدال کیمیا علیزاده در تکواندو ابراز رضایت و تصریح کرد: در تکواندو توفیق به آن صورتی که تصور می شد نبود، اما مدال «کیمیا علیزاده» اثری شگرف و اساسی دارد که برای اولین بار در تاریخ ورزش بانوان رقم خورده و رکورد بسیار ارزشمندی است که امیدوارم برای دختران ایران در مسابقات آینده هم تداوم یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش