اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060195056023

هم‌ زمان با نمایشگاه «ایران‌نوشت» رونمایی می‌شود

نوشت‌ افزارهای ایرانی اسلامی کانون درسال 95

کد: 1395060195056023

http://goo.gl/G6F4Le

، تهران , (اخبار رسمی): هم‌ زمان با برپایی نمایشگاه «ایران نوشت» نوشت‌ افزارهایی با طرح‌های جدید ایرانی‌اسلامی با حضور مدیرعامل و مسوولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رونمایی می‌شود.

نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی کانون در سال 95

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازاداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که از 2 تا 12 شهریور 95 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران برپا می‌شود سایر محصولات سال‌های گذشته‌ی این مجموعه‌ در حوزه نوشت‌افزار نیز در کنار تولیدات جدید عرضه خواهد شد.

هم‌چنین امسال برخی نوشت‌افزارهای کانون از قبیل مدادرنگی، مداد قرمز و مشکی، مدادپاکن، مدادتراش، خط‌کش، جامدادی و... ویژه‌ی دانش‌آموزان علاوه بر عرضه‌ به صورت جداگانه، در قالب بسته‌‌بندی ویژه‌ای نیز‌‌ به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

تمامی تولیدات حوزه‌ی نوشت‌افزار کانون در سال‌های اخیر در غرفه‌ای به مساحت 100مترمربع در نمایشگاه نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی «ایران نوشت» عرضه می‌شود.

این نمایشگاه از 2 تا 12 شهریور هر روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]