اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060296165428

در شهرهای تهران، ری، پاکدشت و فیروزکوه در هفته دولت انجام می شود

افتتاح 7 پرو‍‍‍ژه ورزشی در استان تهران

کد: 1395060296165428

http://goo.gl/VyiF15

، تهران , (اخبار رسمی): اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 7 پروژه ورزشی را کلنگ زنی و افتتاح کند.

افتتاح 7 پرو‍‍‍ژه ورزشی در استان تهران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، این پروژه ها شامل احداث استادیوم، استخر، مجموعه ورزشی، پایگاه قهرمانی و زمین چمن فوتبال است که در شهرهای تهران، ری، پاکدشت و فیروزکوه قرار دارند و هزینه بخشی از آن از اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.
بنا به همین گزارش دو استادیوم 3 هزار نفری بعثت تهران و 5 هزار نفری پاکدشت با حمایت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، آماده افتتاح است که شامل ساختمان اداری و زمین چمن مصنوعی و سکوی تماشاچی می باشند. همچنین زمین چمن فوتبال فیروزکوه به مساحت 800 مترمربع آماده بهره برداری است.
با توجه به نیاز ورزشکاران مردم مناطق استان تهران، استخر طالقانی شهرستان ری به طور اساسی و کامل مورد بازسازی قرار گرفته و با مساحت 1200 متر مربع در حال بهره برداری می باشد که رسما مورد افتتاح قرار گرفت. مجموعه ورزشی شهدای چیتگر نیز با مساحت 1500 متر مربع مردادماه افتتاح شده و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است.
در همین راستا عملیات احداث استخرنابینایان در مجتمع یاس سفید (هرندی) تهران به مساحت 3450 متر مربع از نظر ساختمانی و تاسیسات تکمیل شده و در شهریورماه آماده بهره برداری خواهد شد.
پروژه پایگاه قهرمانی تهران نیز به مساحت 3 هزار مترمربع در حال اتمام است که عملیات ساختمانی تکمیل و کفپوش نصب شده، و تجهیزات پایگاه قهرمانی در حال تکمیل است .
گفتنی است که مجموع این 7 پروژه با اعتبار 151 میلیارد ریال و به مساحت36450 متر مربع در هفته دولت "تدبیر و امید"، احداث و افتتاح خواهد شد که 29 سانتی مترمربع (0029/0 متر مربع ) به سرانه ورزشی استان تهران اضافه می شود.
لازم به توضیح است پروژه های استخر طالقانی، شهرری و مجموعه ورزشی چیتگر با توجه به نیاز ورزشکاران مردم شریف منطقه در ابتدای سال 1395 افتتاح شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان در تاریخ 8 دی ماه 1389 و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان تشکیل شد. این وزارت‌خانه عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسایل مربوط به ورزش و جوانان در کشورمان است. همچنین مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.حمید سجادی نخستین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، در اواخر خردادماه 1390 به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، اما با 137 رأی مخالف نتوانست رأی اعتماد مجلس را به دست آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش