اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060599245608

پروژه های فناوری اطلاعات بجنورد افتتاح شد

کد: 1395060599245608

http://goo.gl/FdqjIJ

، تهران , (اخبار رسمی): افتتاح پنجره واحد خدمات دولت و اعطای مجوز مرکز آپای دانشگاه بجنورد از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حضور استاندار خراسان شمالی و جهانگرد صورت گرفت.

پروژه های فناوری اطلاعات بجنورد افتتاح شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران،  واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با بیان این مطلب که اعتقاد داریم اگر دولت اعلام کرده که به حقوق شهروندی اعتقاد دارد هر کسی در هر کجای کشور که زندگی می‌کند باید از امکانات به طور مساوی بهره‌مند شود اظهار داشت: پهنای باند استان خراسان شملالی 3.5 برابر، وضعیت شبکه انتقال این استان 9 برابر شده و تقریبا همه روستاها (744 روستا) دارای ارتباط تلفنی هستند. همچنین 12 هزار تسهیلات فقره خرد روستایی برای ایجاد اشتغال از طریق پست بانک پرداخت شده است.

وی با اشاره به این مطلب که به 103 روستا در این استان در سال 1394 اینترنت داده شده است گفت: افزایش دو برابری پهنای باند، 5 برابری شبکه انتقال، واگذاری اینترنت به 171 روستا، ارائه نسل سوم تلفن هرماه به 9 شهر و راه‌اندازی نسل چهارم به یک شهر همراه با افتتاح اینترنت پرسرعت در بجنورد از جمله پروژه‌های افتتاح شده محسوب می شوند
وی تاکید کرد: تا چهار ماه دیگر 74 روستای دیگر به اینترنت وصل می‌شود و تا پایان دولت هم 458 روستای بالای 15 خانوار به اینترنت وصل خواهد شد. همچنین بنا داریم تا پایان دولت همه شهرهای استان به نسل سوم مجهز و شش شهر هم به نسل چهارم تجهیز شوند.
لازم به ذکر است، ساختمان اداره کل ICT بجنورد نیز با حضور  واعظی و  جهانگرد افتتاح شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]