اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102916023

مجموعه آثار کانونی کیارستمی در یک بسته

کد: 13950607102916023

http://goo.gl/pemZZn

، تهران , (اخبار رسمی): 15 فیلم از آثار زنده‌یاد عباس کیارستمی که در فاصله سال‌های 1349 تا 1370 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده‌اند، منتشر شد.

مجموعه آثار کانونی کیارستمی در یک بسته

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این مجموعه شامل هشت دی‌وی‌دی است که در قالب یک بسته شکیل روانه بازار محصولات فرهنگی هنری کشور خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این فیلم‌ها شامل «نان و کوچه»، «زنگ تفریح»، «مسافر»، «دو راه‌حل برای یک مسأله»، «رنگ‌ها»، «منم می‌تونم»، «راه‌حل یک»، «دندان درد»، «همسرایان»، «به ترتیب یا بدون ترتیب»، «همشهری»، «اولی‌ها»، «خانه دوست کجاست»، «مشق شب» و «زندگی و دیگر هیچ» است.

این مجموعه از روز سه‌شنبه نهم شهریور ماه در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیگر مراکز عرضه محصولات فرهنگی کشور با قیمت 45هزار تومان عرضه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1344 با هدف ایجاد امکانات لازم جهت رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان تاسیس شده است و عرصه فرهنگ، ادب، تعلیم و تربیت و هنر ایران در این سال‌ها شاهد رشد، بالندگی و تکامل این نهاد تاثیرگذار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر