اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106675567

مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک توسط آسان پرداخت

پاداش مدال آوران اهدا شد

کد: 13950609106675567

http://goo.gl/UUFfYr

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم استقبال و تقدیر از افتخار آفرینان المپیک با حضور چهره های سرشناس ورزشی و هنری در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد و طی این مراسم از مدال آوران تقدیر ویژه بعمل آمد.

پاداش مدال آوران اهدا شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ شب گذشته شرکت آسان پرداخت(آپ) مراسم استقبال و تقدیر از افتخار آفرینان المپیک با حضور چهره های سرشناس هنری و ورزشی در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار کرد.

همچنین شرکت آسان پرداخت که حامی فدراسیون های وزنه برداری، دو و میدانی و تکواندو بود به وعده های خود در قبال ملی پوشان جامه عمل پوشاند پاداش مدال آوران طلا که 35 سکه بهار آزادی بود را اهدا کرد. طبق وعده قبلی خود به بهداد سلیمی و کیمیا علیزاده هم پاداش مدال طلا را اهدا نمود و با 35 سکه تمام بهار آزادی از تلاش و افتخار آفرینی قویترین مرد جهان و اولین بانوی مدال آور المپیک ایران قدردانی نمود. از مربیان مدال آوران المپیکی و همچنین روسای فدراسیون ها تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم از مدیران روابط عمومی فدراسیون ها به پاس تلاش های شبانه روزی در تهیه و تنظیم اخبار فدراسیون ها و المپیک تجلیل به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش