در پایان بیست و دومین جلسه شورای عالی فنی تصویب شد

ملی پوشان بزرگسال در قهرمانی کشور شرکت نمی کنند

کد: 13951114231095567

https://goo.gl/9RlM0S

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و دومین نشست رسمی شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری با حضور رییس فدراسیون و نیز تمام اعضای این شورا در دو نوبت صبح و بعدازظهر طبق دستور جلسه اعلام شده برگزار شد.

ملی پوشان بزرگسال در قهرمانی کشور شرکت نمی کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ بیست و دومین جلسه شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری روزچهارشنبه 13 بهمن ماه در دو نوبت صبح و عصر با بررسی وضعیت تیم های ملی بزرگسالان و پایه، برگزار شد. در نوبت صبح ساعت 10 صبح سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان در جلسه حضور پیدا کرد و ضمن پرداختن به چگونگی حضور ملی پوشان در مسابقات مختلف داخلی پیش رو شرایط تمرینی اردو نشینان سه رده را به اعضاءشورا ارایه داد.

با درخواست سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشمورمان در خصوص ممنوعیت حضور ملی پوشان بزرگسال در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان کشور(اهواز) دلایل فنی اعلام شده وی از نظر شورای عالی فنی مورد موافقت قرار گرفت.
برهمین اساس مقرر گردید:
1- مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور که قرار است در تاریخ 17 تا 22 بهمن ماه در اهواز برگزار شود بدون حضور ملی پوشان(به دلیل فاصله نزدیک زمانی این رقابت با فینال لیگ و دومین دوره جام بین المللی فجر) طبق برنامه کمیته مسابقات برگزار گردد.
2- هفته پنجم(فینال)لیگ برتر باشگاه های کشور طبق برنامه تعیین شده طی روزهای 4تا 7 اسفند ماه با حضور تمامی وزنه بدراران ملی پوش به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهواز در این شهر برگزار شود.
3- تمامی تیم های شرکت کننده در فینال لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور می توانند؛ ورزشکارانی را که در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می نمایند در صورت تمایل رکوردهایشان را در فینال لیگ برای خود محاسبه و اعلام نمایند.
4- مقرر گردید(رضا بیرالوند و علی داودی ) 2 ملی پوش نخبه تیم ملی جوانان، که به صورت برجسته در مسابقات داخلی و بین المللی یک سال گذشته شرکت و رکوردهای در حد بزرگسالان داشتند، پس از مسابقات جهانی جوانان در خرداد سال 96، به جمع اردونشینان بزرگسال اضافه شوند.

لازم به ذکر است؛ در جلسه عصر شورا نیز، رؤسای هیأت های وزنه برداری گیلان و مازندران به صورت رسمی برای ارائه وضعیت هیأت، کمبودها و مشکلات پیش روشان دعوت شده بودند که در این جلسه تنها عباس رحیمی رییس هیات وزنه برداری استان مازندارن حضور یافت و اصغر ابراهیمی غایب این نشست بود. برهمین اساس رحیمی به نمایندگی از وزنه برداری استان مازندران که یکی از قطب های وزنه برداری ایران به شمار می رود، شرایط هیأت وزنه برداری استان را این گونه تشریح کرد: حمایت از ساخت و تکمیل سالن تخصصی وزنه برداری استان مازندران از طریق استاندار مربوطه در سرلوحه برنامه های زیربنای وزنه برداری استان قرار دارد که امیدواریم فدراسیون وزنه برداری مثل همیشه نگاه ویژه ای به استان ما داشته باشد.

همچنین؛ رییس هیأت وزنه برداری استان مازندران با تشکر ویژه از رییس فدراسیون و شورای عالی فنی به دلیل تدوین و تصویب آیین نامه مقررات و قوانین اردویی تیم های ملی در این خصوص تاکید داشت: خیلی خوشحالم که فدراسیون این آیین نامه را تصویب کرد زیرا این اتفاق می تواند حرمت ها و حیطه وظایف بین ورزشکار، کادر فنی و مجموعه مدیریتی فدراسیون را کاملاً مشخص نماید.قطعاً این آیین نامه الگوی مناسبی برای هیأت های استانی سراسر کشور باشد.
رحیمی در پایان پیشنهادی را نیز به شورا ارائه داد: از شورای عالی تقاضا دارم تا اگر مقدور استجلسات رسمی خود را هرزگاهی در استان ها برگزار کرده تا کادر مدیریتی و اجرایی هیأت های وزنه برداری استان های سراسر کشور با از این جلسات الگوبرداری نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران(مخفف انگلیسی: IRIWF) یک مؤسسه عمومی غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی در ایران است که امور مربوط به وزنه‌برداری در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش