اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110375464

مهرماه سال جاری در مشهد برگزار می شود

همایش ملی راهکار توسعه صادرات محصولات دامى

کد: 13950613110375464

http://goo.gl/7GdYJd

، تهران , (اخبار رسمی): همایش ملى راهکارهاى توسعه صادرات محصولات دامى به عنوان اولین رویداد با حضور مسئولین و مقامات عالى رتبه کشورى، فعالان صنایع دامى، تولیدکنندگان و صادرکنندگان سراسر کشور برگزار مى شود.

همایش ملی راهکار توسعه صادرات محصولات دامى

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، سیدحمیدرضا جوادى، مشاور عالى و مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزى خراسان رضوى در این خصوص گفت: با توجه به سیاست هاى کلان دولت در راستاى تحقق اهداف اقتصاد مقاومتى در بخش صنایع کشاورزى و لزوم آگاهى تولیدکنندگان این بخش، از بازارهاى هدف صادراتى و روش هاى صحیح ورود به کشورها، آموزش، اولین و مؤثرترین گام خواهد بود.

استان خراسان رضوی در سال گذشته قریب به 170 هزار راس دام سبک به صورت زنده صادر کرده که این امر توسط واسطه ها در قالب تامین و تحویل در مبادی مرزی صورت میگیرد در صورتیکه با اموزش های کاربردی، صادر کننده می تواند حضور مستقیم در کشورهای هدف را بدنبال داشته باشد.
با توجه به اینکه، ایران در رده هفتم جهانی و خراسان رضوی رتبه اول کشوری در بحث تولید این محصولات قرار دارد، امید است با برگزارى آموزش هاى کاربردى و هدفمند توفیق توسعه بازار محصولات داخلى و ورود قدرتمند به کشورهاى هدف حاصل شود

این همایش را سازمان جهاد کشاورزى خراسان رضوى با همکارى نمایندگى مرکز آموزش بازرگانى استان، همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللى دام و طیور برگزار می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش