اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121206007

شکست ایران مقابل آمریکا در بسکتبال با ویلچر

کد: 13950621121206007

http://goo.gl/nMrQTa

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه بازی های پارالمپیک ریو و در سومین روز این مسابقات تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در سومین دیدار خود بامداد امروز به وقت ایران مقابل آمریکا قرار گرفت و شکست خورد.

شکست ایران مقابل آمریکا در بسکتبال با ویلچر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال شاگردان آقاکوچکی در این دیدار با نتیجه 93 بر 44 تن به شکست دادند.در این دیدار که در ورزشگاه «کاریوکا وان» برگزار شد تیم ملی ایران بازی را خوب شروع نکرد و از همان ابتدا برتری با تیم ملی آمریکا بود. در نیمه نخست آمریکا 44 بر 22 به پیروزی رسید.این بازی در حضور نزدیک به 6 هزار تماشاگر برزیلی برگزار شد که از ابتدا تا انتهای بازی هر دو تیم را تشویق کردند.تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران ا مروز  در چهارمین بازی خود از ساعت 15:15 دقیقه به وقت محلی به مصاف برزیل می‌رود. ملی‌پوشان در دو دیدار قبلی خود آلمان را شکست داده و مغلوب بریتانیا شده بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران، نهاد حاکم در بسکتبال ایران می‌باشد که در سال 1945 تأسیس شده است و از سال 1947 عضو فدراسیون بین‌المللی بسکتبال نیز بوده است و همچنین عضو فیبا آسیا و از نهادهای مسئول سازماندهی تیم ملی بسکتبال ایران می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش