اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121990100

تجهیز خانه امید انجمن،برای تسهیل روند توانبخشی کودکان اتیستیک

دومین پروژه انجمن اتیسم ایران در دونیت

کد: 13950621121990100

https://goo.gl/jO2aUW

، تهران , (اخبار رسمی): پس از موفقیت پروژه تجهیز کلینیک انجمن اتیسم، این انجمن اکنون پروژه دوم خود را در دونیت راه اندای کرده است. این پروژه قصد دارد «خانه امید» را برای ارائه خدمات بهتر به کودکان اتیستیک برپا کند.

کلینیک تخصصی انجمن اتیسم ایران

در خانه امید انجمن اتیسم ایران قرار است زمینه ای فراهم شود تا کودکان مبتلا به این اختلال، در محیطی مناسب از خدمات تخصصی بهره مند شوند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی دونیت، همگام با افزایش آگاهی عمومی نسبت به بیماری اتیسم در تمام دنیا، در ایران نیز انجمن اتیسم ایران برای شناساندن این اختلال به جامعه و کمک به تشخیص این اختلال در کودکان و نیز ارائه خدمات تخصصی به آنها و خانواده هایشان فعالیت می کند.

اتیسم یک اختلال عصبی رشدی است که باعث می شود کودک در تعامل و ارتباطِ خود با دیگران دچار مشکل شود. علائم این اختلال در سه سال اول زندگی بروز می کند اما بر نحوه ارتباط فرد با محیط پیرامون خود در تمام دوران زندگیش اثر می گذارد. طبق آمار در دنیا از هر 68 کودکی که متولد می شود یک کودک اتیسم دارد. در حال حاضر حدود صدهزار کودک اتیستیک در ایران زندگی می کنند.

درخانه امید انجمن اتیسم ایران قرار است زمینه ای فراهم شود تا کودکان مبتلا به این اختلال، در محیطی مناسب با نیازهای خود آموزش ببینند و از خدمات تخصصی بهره مند شوند.در صورتی که این خدمات در سنین پایین تر به کودکان ارائه شوند به دلیل انعطاف پذیری بهتر، می توان امید بیشتری به تغییر کارکرد مغز داشت و کودکان را به تدریج وارد چرخه زندگی عادی کرد.

لیست این تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی این مرکز در صفحه این پروژه در وبسایت دونیت  موجود است و می توانید با رفتن به این آدرس، علاوه بر حمایت از این پروژه در ساختن آینده ای بهتر برای این کودکان سهیم باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]