اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960312250810100

با راه‌اندازی وب‌سایت رمضان 96 صورت گرفت:

کمپین‌های خیرخواهانه رمضان امسال، همگی در یک قاب

کد: 13960312250810100

https://goo.gl/Pl8cEh

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت رمضان (www.RAMEZAN96.com) با هدف اطلاع‌رسانی جامع از فعالیت‌های خیرخواهانه و کمپین‌های این ماه راه‌اندازی شد تا دسترسی همگان برای مشارکت در این پروژه‌ها آسان‌تر شود.

در وبسایت رمضان تعدادی از پروژه های خیرخواهانه ماه مبارک رمضان در یک قاب گرد هم آمده اند.

در سال گذشته 13 پروژه خیرخواهانه که با هدف کمک به نیازمندان در ماه رمضان به شکل های متنوع تعریف شده بودند در یک قاب معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی وب‌سایت دونیت، امسال نیز همانند سال گذشت، وبسایت رمضان (www.RAMEZAN96.com) تلاش دارد تا تمام کمپین‌ها و فعالیتهای خیرخواهانه در این ماه را به اطلاع عموم مردم برساند  تا کسانی که قصد کمک کردن و شرکت در کارهای خیریه و مردمی را دارند به سهولت در آن شرکت کنند.

ایده این کمپین با توجه به دغدغه همگانی برای سهیم کردن محرومان در سفره‌های افطار شکل گرفت. در سال گذشته 13 پروژه خیرخواهانه که با هدف کمک به نیازمندان در ماه رمضان به شکل های متنوع تعریف شده بودند در یک قاب معرفی شدند تا دسترسی همگان برای مشارکت در این پروژه ها آسان تر شود. شایان ذکر است که این پروژه‌ها صرفا منحصر به تامین غذا برای نیازمندان در ماه رمضان نبودند و سعی داشتند زمینه‌ای را فراهم کنند که برکت این ماه تغییر مثبتی در جامعه ایجاد کند. 
 
اگر شما کمپین یا فعالیت خیرخواهانه ای را می شناسید که با این اهداف شکل گرفته‌اند کافیست برای معرفی آن به آدرس [email protected] ایمیل بزنید. وبسایت رمضان افتخار دارد با کمک در انتشار بیشتر این کمپین‌ها سهم خود را در این فعالیت‌های انسان‌دوستانه و عام المنفعه ادا کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]