اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259600100

کمپین حمایت از 5000 دانش‌آموز نیازمند در آغاز سال تحصیلی آغاز شد:

همراهی برای تامین هزینه تهیه نوشت افزار برای مدارس مناطق محروم

کد: 13960607259600100

https://goo.gl/zqQw4S

، تهران , (اخبار رسمی): پروژه حامی 96 در وبسایت دونیت قصد دارد با توزیع بسته‌های نوشت‌افزار در میان پنج هزار دانش‌آموز نیازمند، آنها را در شادی اول مهر سهیم کند. شما هم تنها با پرداخت 25 هزار تومان می توانید «یک حامی» باشید.

پروژه جدید دونیت: تامین هزینه تهیه نوشت افزار برای مدارس مناطق محروم
کمپین حامی 96: پروژه ای برای تامین هزینه نوشت افزار 5000 دانش آموز در دونیت

سال گذشته کمپین نوشت‌افزار انجمن حامی در دونیت با حمایت صدها نفر موفق به توزیع 4948 بسته هدیه در میان دانش‌آموزان روستاهای استان‌های محروم کشور شد.

به گزارش سایت دونیت، انجمن حامی با تکیه بر تجربه‌ی 16 سال فعالیت در عرصه‌ی تحقق عدالت آموزشی در مناطق محروم و دورافتاده ایران، کودکان بسیاری را می‌شناسد که هزینه‌ی تأمین نوشت‌افزار، آنها را از مدرسه رفتن باز می‌دارد. بسته‌های هدیه نوشت‌افزار انجمن حامی سالیانه به منظور ایجاد آرامش و انگیزه در دل دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان در میان دانش‌آموزان مدارس حامی و مدارس روستاهای اطراف توزیع می‌گردد.

سال گذشته کمپین نوشت‌افزار انجمن حامی با حمایت صدها نفر موفق به توزیع 4948 بسته هدیه در میان دانش‌آموزان روستاهای استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان و کردستان شد.

امسال نیز، این انجمن قصد دارد با توزیع بسته‌های نوشت افزار در میان پنج هزار دانش‌آموز نیازمند، آنها را در شادی اول مهر سهیم کند.

به این منظور، پروژه‌ای در وبسایت دونیت به آدرس 2nate.com/s/hami96 راه‌ اندازی شده است. شما می‌توانید تتها با پرداخت 25000 تومان، نوشت‌افزار یک سال یک دانش‌آموز را تامین کنید.

مجموع هزینه تأمین نوشت‌افزار 5000 دانش آموز 125 میلیون تومان است که 25 میلیون تومان آن از محل درآمد کمپین سال گذشته و با حمایت حامیان مدارس تأمین خواهد شد و درصورتی‌که مبلغ جمع‌آوری‌شده در این کمپین بیشتر از 125 میلیون تومان شود، مانند هر سال، صرف پشتیبانی از مدارس و دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی مانند ارسال وسایل ورزشی، تجهیز آزمایشگاه و کتابخانه مدارس، ارسال کامپیوتر، تعمیر و بازسازی مدارس، سرویس، آبسردکن، وسایل گرمایشی و سرمایشی و غیره خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت به صفحه پروژه در وبسایت دونیت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه