اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950702134156288

در دانشگاه هنر برگزار می شود

اولین تورنومنت شتابدهی ویژه دانشجویان معماری ایران

کد: 13950702134156288

https://goo.gl/6OKWbM

، تهران , (اخبار رسمی): اولین تورنومنت شتابدهی معماری در ایران با نام «Let’s talk»با هدف تسهیل ورود دانشجویان و علاقه مندان به بازار کار و ترویج فرهنگ کارآفرینی، پاییز 95 در دانشگاه هنر برگزار می شود.

اولین تورنومنت شتابدهی ویژه دانشجویان معماری ایران

سرمایه گذاران شاخص و اساتید حوزه ساختمان به عنوان داور، از بین طرحهای ارائه شده بهترین آثار را انتخاب خواهند کرد

به گزارش اخباررسمی از روابط عمومی گروه معماری آرتمیسان، ورود به بازار کار همواره یکی از مهم ترین دغدغه های دانشجویان بوده و برای رفع این نیاز، حالا یک رویداد تازه برای دانشجویان و علاقه مندان به معماری برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، این فرصت فراهم شده تا در یک ورکشاپ چند ساعته، دانشجویان با سایر شرکت کنندگان در رویداد شبکه سازی کنند و با تشکیل تیم، برای بدست آوردن امتیاز طراحی پروژه های کارفرمایان گوناگون، به رقابت بپردازند.

گروه معماری آرتمیسان با همکاری دانشگاه صنعتی شریف، اولین دوره تورنومنت شتابدهی کسب و کارهای معماری و طراحی داخلی را اوایل آبان در محل این دانشگاه برگزار می کندتا در قالب این  کارگاه رقابتی، آشنا شدن سرمایه گذاران حوزه ساختمان با دانشجویان مستعد ممکن شود و تسهیل ورود به بازار کار فراهم آید.

فرآیند مسابقات به این صورت است که در ابتدای تورنومنت، پروژه‌های مختلف (اعم از طراحی نما، دکوراسیون داخلی، طراحی کامل ساختمان و موارد مشابه)  که از سمت سرمایه گذاران مشخص شده، برای شرکت کنندگان تشریح شود؛ در گام بعد هم شرکت کنندگان فرصت دارند تا با سایر حاضرین به تشکیل تیم های 3 یا چهار نفره بپردازند. پس از اتمام مهلت شبکه سازی، تورنومنت به صورت رسمی آغاز می‌شود.

بر پایه این گزارش، در طول زمان تورنومنت، اساتید، مربیان و منتورهای معماری در محل برگزای مسابقه حضور دارند و به ارائه مشورت و کرکسیون و اصلاح طرح تیم ها می‌پردازند. پس از اتمام زمان تورنومنت، زمان داوری طرح ها فرا می‌رسد.
در این رویداد، کارفرمایان و سرمایه گذاران حوزه عمران و معماری از سر تا سر کشور به عنوان داوران طرح‌ها حضور خواهند داشت و از بین طرح‌های ارائه شده بهترین آثار را انتخاب خواهند کرد.

این رویداد، یک رویداد رایگان بوده و با هدف تسهیل ورود دانشجویان و علاقه مندان به بازار کار و ترویج فرهنگ کارآفرینی برگزار خواهد شد. ثبت نام در این رویداد از طریق لینک امکان پذیر است.

همچنین جهت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن  22896101_021تماس گرفته و یا نام ،نام خانوادگی و شماره تماس خود را به شماره 09120713094پیامک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه معماری آرتمیسان

گروه معماری آرتمیسان، گروهی فعال در حوزه معماری، ساختمان ، طراحی بنا و حوزه آموزش مفاهیم معماری است که در سر تا سر کشور، به انجام پروژه های طراحی و ساخت انواع بناها و سازه های ساختمانی مشغول است. این گروه هم اکنون در شهرهایی مانند تهران، خوانسار، ماهشهر، لاهیجان و .... پروژه های احداث شده یا در دست ساخت دارد. تمامی مراحل پروژه از مشاوره، طراحی تا تامین متریال توسط پرسنل خود شرکت و درون سازمان انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]