اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136495819

در کاخ نیاوران و موزه ملی ایران باستان برگزار می شود

تور رایگان موسیقی لالایی

کد: 13950704136495819

https://goo.gl/kxVtLl

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته ملی موزه ها با همکاری موزه ملی ایران باستان و کاخ موزه نیاوران به مناسب روز جهانی گردشگری اقدام به برگزاری تور موسیقی لالایی بصورت رایگان در روزهای ششم و هفتم مهر ماه نموده اند.

تور رایگان موسیقی لالایی

لالایی مادران گویاترین نوای صلح بشری است که هر انسان بدون در نظر داشتن تفاوت فرهنگی و بومی در گوشه ای از حافظه خود آن را دارد

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، 27 سپتامبر مصادف با 6 مهر ماه روز جهانی گردشگری بوده و هر ساله سازمان های مربوطه به این مناسبت تمهیداتی را برای شهروندان در نظر می گیرند که از جمله آن ها بازدید از موزه ها بصورت رایگان می باشد. امسال اما به مناسبت این روز کمیته ملی موزه ها با همکاری موزه ملی و کاخ نیاوران اقدام به برگزاری تور موسیقی لالایی بصورت رایگان کرده اند. با تریپ باما همراه باشید تا در جریان جزئیات این تورها قرار بگیرید.

ایکوم “ICOM”نماد جهانی موزه و موزه ‌داری بوده و مخفف کلمه International Council Of Museums یا شورای جهانی موزه هاست. این شورا پس از جنگ جهانی دوم در سال 62 قریبا همزمان با تشکیل یونسکو ایجاد شد. مرکز این تشکل در پاریس بوده و امروزه بیش از 120 کشور جهان دارای کمیته های ملی ایکوم هستند.

تاریخچه این کمیته در ایران به پیش از انقلاب و به زمان پهلوی باز می گردد. از ابتدای انقلاب اما این کمیته تعطیل گشت و سال 1376 مجددا فعالیت خود را آغاز نمود و امروزه بیش از 120 عضو حقیقی و حقوقی دارد.

یکی از مهمترین فعالیت های این کمیته انتخاب لالایی بعنوان نوای صلح ایکوم است که در دو بخش بومی و بین المللی طراحی شده است. از آنجا که آواز و نوا همانند ژن انسانی، تاریخی بسیار کهن و طولانی را همراه با نیاکان بشری در تمام نقاط زمین طی کرده و یکی از معانی و میراث بسیار کهن انسانی و فرهنگی است ، می تواند به عنوان زبان مشترک برای رسیدن به آرامش تمامی فرهنگ های بومی بشر قلمداد شود. در این میان لالایی مادران گویاترین نوای صلح بشری است که هر انسان بدون در نظر داشتن تفاوت فرهنگی و بومی در گوشه ای از حافظه خود آن را دارد. بر همین اساس دبیرخانه نوای صلح مبنای خود را در این پروژه لالایی مادران گذاشته است تا تمام مردم کشورهای دنیا را بازبانها و فرهنگ های متفاوت به صلح دعوت کند.

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]