اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141205811

برگزاری سمینار آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان

کد: 13950706141205811

https://goo.gl/9v2g1r

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین سمینار سراسری آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان از دیروز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با برگزاری میزگردهای تخصصی و آموزشی شروع به کار کرد.

برگزاری سیمنار آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر،  مسعود حبیبی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در افتتاحیه این سمینارگفت: برگزاری جشنواره نقاشی آشتی، برگزاری جشنواره سیاره مهربانی، تدوین 80 قصه در شبکه قصه گویی مهرگویان، اجرای طرح دست های مهربان و جمع آوری اسباب بازی برای کودکان در نقاط کمتر برخوردار، برپایی جشنواره سرود ماه پیشونی از جمله برنامه های بشردوستانه سازمان جوانان ویژه کودکان است.

وی افزود: تلاش کردیم آموزش مهارت های امدادی را در قالب بازی و سرگرمی ارائه داده و کیف کمک های اولیه را به کودکان معرفی کنیم. همچنین با برگزاری مانور زلزله و آموزش پناه گیری و خروج ایمن به کودکان سعی کردیم تا آن ها را در برابر حوادث احتمالی مقاوم کنیم و در زمان نیاز بتوانند حداقل با شماره امدادی 112تماس بگیرند.

 حبیبی با اشاره به زلزله بم و تلفات بالای آن تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با ارائه آموزش های کاربردی، تاب آوری جامعه را در بلایا افزایش دهیم که برای این هدف، کودکان را نباید فراموش کنیم.

او ادامه داد: همچنین براساس آمارهای رسمی، در حوادث جاده ای نیز عامل انسانی دلیل وقوع بیش از 50 درصد خسارات است که این امر نیز با آموزش و آگاه کردن جامعه قابل کنترل است.

رییس سازمان جوانان در ادامه با بیان اینکه موضوع آسیب های اجتماعی نیز یکی دیگر موضوعات مهم و اساسی جامعه است، گفت: بایستی با آموزش مهارت های زندگی از سنین کودکی با این آسیب ها مقابله کرد چراکه بهترین زمان برای آموزش و شکل گیری شخصیت افراد، کودکی و دوران قبل از مدرسه است.

 چهارمین سمینار سراسری آموزش و سلامت کودکان پیش از دبستان که از عصر دیروز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی شروع و تا فردابا برگزاری میزگردهای تخصصی و آموزشی ادامه دارد. در این برنامه آموزشی کارشناسان حوزه پیش دبستانی سازمان جوانان از استان های سراسر کشور نیز حضور دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جمعیت هلال احمر

پس از پیروزی انقلاب‌‌اسلامی و در سال 1359 دولت ایران با ارسال نامه‌ای به دولت سوئیس به عنوان امین و نگاهدارنده قراردادهای چهارگانه ژنو، اعلام کرد که استفاده از شیر و خورشید سرخ را به حالت تعلیق درآورده و به جای آن از نشان هلال‌احمر استفاده خواهد کرد. از آن پس جمعیت شیر و خورشید سرخ ایران به جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران تغییر نام یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش