اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148125608

تاکید رییس سازمان فناوری بر تبیین شبکه ملی اطلاعات

کد: 13950712148125608

https://goo.gl/v25lW1

، تهران , (اخبار رسمی): رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در یکصد وبیستمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به راه اندازی فاز نخست شبکه ملی اطلاعات، بر تبیین دستآوردهای این شبکه توسط روابط عمومی ها تاکید کرد.

تاکید رییس سازمان فناوری بر تبیین شبکه ملی اطلاعات

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، جهانگرد رئیس این سازمان گفت: این شبکه در حال تکمیل است و با تلاش هم توانستیم شبکه ملی اطلاعات را به این مرحله برسانیم و هر فعالیتی که در مجموعه وزارت انجام می شود در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات است.

وی همچنین تشکیل شورای روابط عمومی را از مهم ترین هسته های وزارت و موجب هم افزایی نیروها عنوان کرد و گفت: ایجاد این هسته در وزارت موجب انجام کارهای بزرگ و مهم شده است.
 جهانگرد با بیان این که روابط عمومی ها پیش قراولان اجرایی سازمان ها هستند، خواستار همکاری و همفکری نزدیک بین روابط عمومی های مجموعه وزارت با فعالین حوزه ICT شد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، با اشاره به این که امروزه زبان مفاهیم دنیا تصویری شده است، خاطر نشان کرد: می توان با تهیه محتوای چند رسانه ای دستاوردهای چند سال را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه داد که مورد اقبال عمومی نیز واقع شود و همین امر مسوولیت روابط عمومی ها را سنگین تر می کند.
این جلسه که همراه با تقدیر از زحمات مهندس پرویز سبزکار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات بود، جهانگرد با تقدیر از زحمات وی اظهار داشت: باید از تجربه و دانش پیشکسوتان بهره جست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]