اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149975256

تفاوت آبرسانی تا ترکیبات چربی محصولات مراقبت های پوستی

آنچه باید از سرم مو بدانید

کد: 13950713149975256

https://goo.gl/HWzQuf

، تهران , (اخبار رسمی): آیا می دانید تقریبا از هر 4 نفر در دنیا، یک نفر از خشکی موهای خود رنج می برد و رنگ کردن و سشوار کشیدن مداوم موها با اتو می تواند خشک و شکننده شدن موها را تا 50 درصد افزایش دهد؟

آنچه باید درباره سرم مو بدانید

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فروشگاه آنلاین سفید برفی، واقعیت این است که به جز حالت دهنده ها که تنها با هدف زیباتر کردن حالت موها به بازار آمده اند، انواع حالت دهنده های مو می توانند به پیشگیری و درمان برخی مشکلات مربوط به مو کمک کنند. با این حال، رعایت برخی از نکات برای بهره بردن بیشتر از مزایای این محصولات به تمام مصرف کنندگان آنها توصیه می شود که برخی از آنان به شرح زیر است:

قبل یا بعد از استحمام

سرم مو بر پایه ترکیب های چرب است تا بتوانند خشکی موی ناشی از شستشو یا سشوار کشیدن را برطرف کند. اگر موهای شما بیش از اندازه خشک و فر است و شستن آنها باعث گره خوردنشان درهم می شود؛ بهتر است حدود 10  دقیقه قبل از استحمام، حتما نوک ساقه موها را آغشته به سرم مو کنید و سپس موهایتان را بشویید. با این روش موهایتان در هم نمی پیچند و گره نمی خورند. با این حال، زمان اصلی استفاده از انواع سرم مو، بعد از استحمام است.

 

تفاوت سرم مو با سایر محصولات مراقبتی مو

همان طور که گفته شد، سرم موهای بر پایه چربی می توانند با نرم کردن ساقه موها، مانع از آسیب آنها هنگام شانه کردن یا حالت دادن می شوند. این در حالی است که برخی از افراد، موهای خشکی ندارند و گاهی بعد از سشوار یا اتوکشیدن، دچار اصطکاک یا وزی سطحی روی ساقه های بالایی مو می شوند.

چاره این افراد، استفاده از سرم مو بر پایه آب یا کراتین های سبک است. اسپری کردن این محصولات سبک روی موهایی که کاملا خشک یا سشوار کشیده شده اند، می تواند از اصطکاک یا به اصطلاح، پرش آنها پیشگیری کند.

موی خشک یا با موی خیس

اگر می خواهید از سرم مو برای پیشگیری از وزی یا خشک شدن موها استفاده کنید و اجازه ندهید حرارت سشوار، باعث تشدید خشکی موهایتان شود، بهتر است سرم مو را زمانی که موهایتان خیس است (حتی قبل از خشک کردن آنها با حوله)، استفاده کنید. به این ترتیب، شانه کردن موها هم ساده تر می شود و پوشش چربی که روی ساقه موها قرار می گیرد، مانع آسیب دیدن آنها در اثر حرارت دیدن می شود.

ترکیبات از ضدآفتاب

برخی از سرم های مو حاوی ترکیبات ضدآفتاب هستند تا موها را در برابر اشعه مضر نور آفتاب محافظت کنند. بنابراین اگر استفاده روزانه از سرم مو را در برنامه خود دارید، بهتر است از نوع ضدآفتاب آنها کمک گیرید. تمام  سرم های مو، از تماس مستقیم با گرد و غبار یا آلودگی هوا با موها پیشگیری می کنند و به این ترتیب، جلوی آسیب دیدن موها، مخصوصا موهای خشک را می گیرند.

پیشگیری از چرب شدن پوست سر

یکی از مشکلات رایج میان مصرف کنندگان انواع سرم های موی بر پایه چربی، چرب شدن آزاردهنده پوست کف سر، حتی در افراد دارای پوست و موی خشک است. برای پیشگیری از بروز این مشکل، باید سر خود را هنگام استفاده از سرم مو، کاملا پایین بگیرید تا موها حالت آویزان به خود بگیرند.

سپس، مقداری سرم کف دستتان بریزید و فقط ساقه نوک موها را به آن آغشته کنید و با شانه کردن، سرم را روی سطح موها، نه کف سر، پخش کنید. این کار، مانع از چرب شدن پوست سر می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی سفیدبرفی

با تغییرات کوچک درکیفیت رابطه جنسی خود معجزات بزرگ در زندگی زناشویی تان ایجاد کنید. فروشگاه اینترنتی سفیدبرفی، عرضه کننده اینترنتی محصولات زناشویی و آرایشی - بهداشتی از بهترین برندها با بهترین کیفیت، می باشد. تمامی کالاهای عرضه شونده در سفیدبرفی دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه و وزارت بهداشت و درمان کشور می باشد که نشان از اصل بودن کالا دارد. محصولات عرضه شونده در سفیدبرفی شامل محصولات آرایشی و بهداشتی مانند نوار موبر SHIFEI، تمیزکننده جوشهای سرسیاه بینی، چانه و پیشانی شیفی، نوار بهداشتی Vuokkoset، محصولات زناشویی مانند کاندوم Redlight، مایع لوبریکانت مرطوب کننده Astroglide، ژل آمیزشی جنسی ارگانیک، ژل های شستشو دهنده بانوان Pure Intime، ژل های آمیزشی ایموشن، اسپری تاخیری Lidoca، از برندهای معتبر جهانی می باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی