اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717154275728

در پایان جشنواره فرصت طلایی گلدیران ، ال جی رخ داد

جوایز جشنواره فرصت قهرمانی ال جی و گلدیران اهداشد

کد: 13950717154275728

https://goo.gl/UyTMwX

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم پایانی جشنواره فرصت قهرمانی محصولات صوتی و تصویری با حضور بهداد سلیمی قهرمان نامدار وزنه برداری جهان , دوشنبه پنجم مهرماه برگزار شد.

جوایز جشنواره فرصت قهرمانی ال جی و گلدیران اهداشد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گلدیران، شرکت های ال جی و گلدیران در این مراسم ویژه ضمن قدردانی از حضور بهداد سلیمی به 8 برنده فرصت قهرمانی جوایز ارزشمندی اهدا کردند. جوایزی که علت اهدای آن خرید در زمان برگزاری المپیک و برنده شدن در قرعه کشی بزرگ این جشنواره بود.

سه ورزشکار طلا آور ایران در المپیک، فرصت قهرمانی را برای سه خریدار منتخب ال جی رقم زدند تا به قید قرعه، برنده 400 درصد هزینه خرید باشند. این درحالی بود که به ازای یک مدال نقره کاروان ایران در المپیک ریو، یکی از مشتریان که خرید خود را در زمان جشنواره انجام داده بود، برنده 200 درصد هزینه خرید شد. همچنین معادل با 4 مدال برنز ورزشکاران کشورمان، 4 مشتری برنده 100 درصد هزینه خرید شدند.
جالب اینکه خوشحالی از حضور بهداد سلیمی را می شد در چهره تک تک برندگان مشاهده کرد. محمد شادبخش برنده 100 درصدی، هنگام گرفتن هدیه خود از دست جناب آقای مجید معینی، مدیرعامل شرکت گلدیران نوین، و بهداد سلیمی با افتخار گفت: انتظار داشتم جایزه را از دست قهرمانان بگیرم، امروز هم از دست قهرمانان و هم پهلوانان گرفتم. شرکت های گلدیران و ال جی جزو قهرمانان عرصه اقتصاد هستند و اینجا پهلوانی در عرصه ورزش کشور حضور دارد که باید به احترام او سر تعظیم فرود آورد.
بر این اساس ؛ آقایان محسن کریمی از شاهین شهر، حسین خیری از شهریار، محمود گوری از جغتای برنده طلایی فرصت قهرمانی بودند. آقای حسین مجیدی فر از اصفهان برنده نقره ای و آقایان محمد شادبخش از تهران، محمدرضا شاهین نژاد از اسلام شهر، محمود رنجبر از تهران، محسن امیری از کرج، جایزه برنزی فرصت قهرمانی را به دست آوردند که به ترتیب مشمول بازگشت 400 ، 200 و 100 درصدی هزینه خرید خود بودند .
آنها در جشن مشتریان وفاداری که از اقصی نقاط کشور به تهران آمده بودند، جایزه خود را از دست بهداد سلیمی تحویل گرفتند تا ضمن حضور در کنار پهلوان بلندآوازه ایران، مراتب سپاس و قدردانی شرکت های گلدیران و ال جی به خاطر انتخاب برند ال جی به آنان اعلام شود.
شرکت های ال جی و گلدیران با پایبندی به شعار «روی خوش زندگی»، هدف بزرگ خود را ایجاد شادی در میان خانواده های ایرانی و نشاندن لبخند رضایت بر لب آنان می دانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گلدیران

گلدیران نماینده رسمی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل، نمایشگرهای تجاری و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تهویه خانگی و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تولید برق خورشیدی و محصولات روشنایی LED شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را بنا به سلیقه و نیاز مشتریان ارایه می‌کند این شرکت از ابتدای فعالیت از 20 سال پیش تاکنون همواره تلاش کرده در عرضه کالا و خدمات تکمیلی مورد نیاز، خشنودی مستمر مشتری را مدنظر قرار داده و کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در شبکه توزیع گسترده خود در سراسر کشور عرضه کند. در طی سالیان متمادی فعالیت در کشور و در راستای دستیابی به هدف ارزشمند کسب خشنودی مستمر مشتریان، شرکت گلدیران از یک شرکت تجاری به گروه شرکتهای تخصصی بازاریابی و فروش، مشتریان، لجستیک، صنایع، دکوراسیون و تبلیغات تبدیل و مجموعه اثرات ناشی از اقدامات تخصصی شرکتهای گروه، منجر به ارتقا سطح انتظارات مشتریان گردیده است به نحوی که در برخی موارد سازمانها و ارگانهای متولی تدوین و پایش استانداردهای عملیاتی، فعالیتهای گلدیران را به عنوان الگوی ارزیابی سایر شرکتها مدنظر قرار داده‏ اند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]