اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724157306127

نقد نمایش «عطش خورشید» در خانه موزه شهید مطهری

کد: 13950724157306127

https://goo.gl/dfHXne

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش آیینی «عطش خورشید» به کارگردانی مهرداد مهرابی با موضوع عاشورا 25مهر ساعت 17در خانه موزه شهید مطهری نقد و بررسی می شود.

نقد نمایش «عطش خورشید» در خانه موزه شهید مطهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، این نمایش که در تمام صحنه ها با چیدمانی برپایه و با اجرایی متفاوت به شیوه پرفورمنس برای اولین بار درایران طراحی شده است و با 40 بازیگر بر روی صحنه قیام امام حسین(ع) و واقعه کربلا را به زبانی ساده برای مخاطبان بازگو می کند. موسیقی وحرکت دو بخش اصلی این نمایش است که به شیوه ای بدیع بخش هایی از زندگی امام حسین (ع) از تولد تا شهادت به تصویر می کشد. این نمایش 12تا 19 مهر در سالن اصلی فرهنگ سرای ارسباران به روی صحنه رفت.

در این نشست مهرداد مهرابی (کارگردان)، رسول نجفیان (بازیگر) و دکتر محسن سلیمانی کارشناس مجری به نقد وبررسی این نمایش می پردازند.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش می توانند به خانه موزه شهید مطهری به نشانی خیابان دولت ، نبش کوچه صدرا مراجعه و یا با شماره های 22631581 تماس بگیرند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فرهنگسرای ارسباران

فرهنگسرای ارسباران یکی از کانون‌های فرهنگی تهران به حساب می‌آید که همه روزه برنامه‌های متنوع هنری، ادبی، علمی، آموزشی و ... در آن برگزار می‌شود. این فرهنگسرا که جزو یکی از مهم‌ترین فرهنگسراهای تهران است، در جنوب شرق منطقه سه واقع شده و با مناطق چهار و هفت شهرداری تهران هم‌جوار است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر