اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158416066

در چهارمین هفته پس از آغاز اکران

بازیگران «اروند» به پردیس کورش می‌روند

کد: 13950724158416066

https://goo.gl/kLX6Aj

، تهران , (اخبار رسمی): بازیگران اصلی فیلم سینمایی «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی روز یکشنبه 25 مهرماه از ساعت 19:30 در پردیس سینمایی کورش حضور خواهند داشت و برای دو سانس متوالی با تماشاگران این فیلم دیدار می‌کنند.

بازیگران «اروند» به پردیس کورش می‌روند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «اروند»، در سومین دیدار مردمی عوامل اورند با مخاطبان این فیلم علاوه بر پوریا آذربایجانی به عنوان کارگردان، سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان، حسین سلیمانی، کاظم سیاحی، علی شادمان، محسن تمیزی و امیر جنانی به عنوان بازیگران اصلی نیز این فیلم حضور خواهند داشت.

اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی مهدی داوری اولین فیلم سینمای ایران با محوریت 175 غواص شهید عملیات کربلای چهار است که همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اکران سراسری آن آغاز شده است.

این فیلم جایزه ویژه هیات داوران سی و چهارمین جشنواره جهانی فجر را به دست آورد.

«اروند» داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس است که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز با خاطره هم‌رزمان خود روزگار می‌گذراند تا اینکه برای تفحص تازه‌ای روانه جنوب و منطقه اروند می شود. جایی که این‌بار اتفاق مهمی انتظارش را می‌کشد.

سعیدآقاخانى، طنازطباطبایى، پانته آ پناهى ها، مهردادصدیقیان، امیدروحانى، حسین سلیمانى، کاظم سیاحى، امیرحسین قدسى، على شادمان، مالک سراج، سینا کرمى، یحیی توسلی و بازیگران خردسال سپهراد فرزامى و ستایش مرادى بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر